Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” протягом травня прийняли 1548 громадян

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” протягом травня прийняли 1548 громадян

Протягом травня фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” (ЦКС) надали 1548 консультацій з питань житлово-комунального господарства. Послуги для споживачів надавалися безпосередньо під час прийому у відділеннях але за попереднім записом.


Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні Київської міськдержадміністрації (КМДА).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, протягом травня фахівці сервісних центрів ЦКС прийняли 1548 киян та врегулювали питання щодо нарахувань заборгованості за  житлово-комунальні послуги безпосередньо під час прийому у відділеннях.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зокрема, серед загальної кількості звернень:

  • опрацьовано 325 заяв на укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;

  • видано 103 довідки, зокрема, дублікати рахунків-повідомлень та завірені копії документів;

  • проведено 1120 звірянь щодо нарахувань і оплат, прийнято первинні документи щодо заміни та повірки лічильників, здійснено актуалізацію та перерахунок за фактичними показаннями лічильників.

Водночас комунальний концерн нагадує, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно через діючі канали обслуговування  (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).

Нагадаємо, що з 18 квітня за попереднім записом та визначеним переліком питань у Києві відновили прийом споживачів два сервісні центри – у Дніпровському та Шевченківському районах.

Читайте: В Дніпровському та Шевченківському районах Києва відновили роботу сервісні центри комунального концерну “ЦКС”


Згодом, 2 травня, сервісні центри ЦКС відновили особистий прийом споживачів у всіх десяти районах столиці.

Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: КМДА

КиївВлада

Автор:
Олександр Попов
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у травні 2025-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у травні 2025-го витрачав Київ
09:00 У травні поточного року загальна вартість замовлень столиці перевищила 4,5 млрд гривень. Більше третини цієї суми спрямували на всілякі будівельні та ремонтні роботи,…
Будівництво шкільного укриття у Сквирі довірили молодому консорціуму з оточення ексмера Ірпеня
Будівництво шкільного укриття у Сквирі довірили молодому консорціуму з оточення ексмера Ірпеня
09:00 До кінця поточного року у сквирській школі №3 за 35 млн гривень повинні звести нове укриття. Будівництво на замовлення місцевої влади виконає бучанський…
Київрада забуксувала у виправленні своїх “земельних помилок”
Київрада забуксувала у виправленні своїх “земельних помилок”
09:40 У столичній міськраді, схоже, не поспішають виправляти свої “земельні помилки”, які НАБУ розслідує в рамках резонансної справи “Чисте місто”. Так, нещодавно у депутатському…
Banner
QlU7mDx4