Комунальне підприємство (КП) “Київпастранс” уклало угоду на придбання дизельного пального по ціні 45,5 гривень за літр з фірмою “Глобал сейл”. У цей же час харківський “Шляхрембуд”, черкаське управління експлуатації автошляхів та вінницька транспортна компанія закупили паливо дорожче.
Про це KВ стало відомо з публікації проекту “Наші гроші” 7 лютого 2023 року, в якій аналізуються найбільші тендери минулого тижня.
В публікації йдеться про те, що на початку січня ц.р. столичні комунальники уклали угоду з фірмою “КМ енерджі” про поставку дизельного пального бензовозними партіями по ціні 46,50 гривень за літр. А на початку лютого вирішили замовити пального ще на 150 мільйонів гривень.
Але виявилось, що цей дешевий постачальник не підходив під кваліфікаційний критерій, заявлений КП як замовником: фірма-переможець повинна мати досвід поставок 270 тисяч літрів пального за один тиждень по одному контракту (тобто одному замовнику, а не всім іншим замовникам, які у неї є).
“Київпастранс” пояснив цю вимогу тим, що 270 тисяч літрів – це приблизний обсяг споживання столичних комунальних автобусів за тиждень. Тому хочуть мати гарантії того, що постачальник справиться з таким обсягом.
“КМ енерджі” все рівно подало заявку на тендер, і вона була найдешевшою – 47 гривень за літр. Але замовник її таки відхилив через відсутність аналогічного досвіду по одному контракту. Та уклав угоду з “Глобал сейл”, що була на 9 мільйонів гривень дорожчою від “КМ енерджі”.
“Однак зради не сталось. Після того “Київпастранс” уклав з постачальником нову угоду про зниження ціни дизелю до 45,50 грн/л.
Так, це дуже хороша ціна. На інших крупних закупівлях палива минулого тижня були отримані такі ціни дизелю:
-
КП по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова “Шляхрембуд” – 56 грн/л ;
-
КП “Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів” – 53,50 грн/л;
-
КП “Вінницька транспортна компанія” – 52,00 грн/л”, –
резюмували “Наші гроші”, мовляв, це історія про те, як у Віталія Кличка “ледь не викрутили 9 мільйонів маржі на закупівлі дизелю, але вийшов хеппі-енд”.
Читайте: Дизель-шоу: “Київпастранс” продовжує підтримувати грошима “улюблених” постачальників палива
Фото: ілюстративне, з відкритих джерел