У ході ремонту на перегінному тунелі синьої гілки метро – між станціями «Деміївська» та «Либідська» було точно встановлено, що аварійна ситуація там виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Про це, як передає КВ, повідомив мер Києва Віталій Кличко.
У повідомленні зазначається, що наразі будівельники завершили розробку котловану з кріпленням І, ІІ та ІІІ ярусів, а також хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву.
“Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкції. Триває герметизація статичних тріщин та стиків оправи тунелю в місцях болтових з’єднань”, – додав мер Києва.
Також, проведено обстеження технічного стану оправи перегінного тунелю по І колії між станціями «Деміївська» та «Либідська». Звіт про його стан буде оприлюднений після завершення всіх експертиз.
“Фахівці докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені. Роботи на будмайданчику тривають цілодобово. Після завершення ремонту – перед повноцінним відновленням руху – здійснять тестові пуски поїздів”, – наголосив Віталій Кличко.
Читайте: У Києві розпочато демонтаж перегінного тунелю «Деміївська» – «Либідська» (фото)
Фото: Віталій Кличко
КиївВладаВладислава Олійник