Рух автотранспорту під конструкцією Дегтярівського шляхопроводу відновлено, – КМДА

Рух автотранспорту під конструкцією Дегтярівського шляхопроводу відновлено, - КМДА

Реконструкція розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка триває. Дорожники здійснили монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу. І вже відновили рух транспорту під ним.

Про це, як стало відомо KВ, йдеться у повідомленні КМДА з посиланням на мера столиці Віталія Кличко.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“У Києві триває реконструкція розвʼязки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка. Цими вихідними підрядна організація здійснила монтаж 28 балок прогонової будови шляхопроводу. Вчора, 30 жовтня, мостовики монтували плити незйомної опалубки, щоб влаштувати монолітну плиту на шляхопроводі. І сьогодні вже відновили рух транспорту під конструкцією мосту. Підрядник запевнив, що терміни виконання робіт з оновлення обʼєкту суттєво не зміняться”, – сказав Віталій Кличко.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зазначається, що усунення всіх наслідків, спричинених надзвичайною ситуацією – через падіння балок на шляхопроводі 30 вересня, здійснювалося за рахунок підрядної організації.

Читайте: У столиці рух підмостовим проїздом Дегтярівського шляхопроводу перекриють до 1 листопада (схема)

Як писала KВ, останній день вересня в Києві трапилася неординарна подія – в розпал реконструкції, яка триває з червня, обвалився Дегтярівський шляхопровід. Дивом обійшлося без жертв та постраждалих, адже у зв’язку з активною фазою робіт розв’язка перекрита для проїзду з літа. В день аварії у підрядника  – ТОВ “Ростдорстрой” з оточення мера Одеси Геннадія Труханова – запевнили, що беруть всю відповідальність за інцидент на себе та усуватимуть його наслідки за власний кошт, навіть не чекаючи результатів експертиз. Після цього в столичній адміністрації видихнули та без будь-яких коментарів процитували заяву підрядника. При цьому міські чиновники не згадали, що підряд вартістю 920 млн гривень цій компаній віддали без конкурсу, незважаючи на триваючі кримінальні провадження за підозрою в неякісному виконання дорожніх робіт та “розпилах” бюджетних коштів. Деталі та причини аварії встановлюватиме експертиза, але вже зараз активісти проводять аналогії з Шулявським шляхопроводом, реконструкція якого розтягнулася на п’ять років, а вартість при цьому зросла майже втричі.

Читайте: У справі обвалу Дегтярівського мосту проходять обшуки в Департаменті КМДА, “Київавтодорі” та у підрядників

Фото: КМДА

КиївВлада

Автор:
Оксана Олійникова
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Марні витрати: Нацполіція розслідує розкрадання бюджету Києва при розробці проєкту відновлення озера Синє
Марні витрати: Нацполіція розслідує розкрадання бюджету Києва при розробці проєкту відновлення озера Синє
09:00 Нещодавно ексзаступник гендиректора КП “Плесо” Дмитро Непочатов отримав підозру у розкраданні 134,4 тис. гривень зі столичного бюджету, які йому доведеться компенсувати у випадку…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачала Боярка
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачала Боярка
12:00 У вересні 2024 року розпорядники бюджетних коштів Боярки надзвичайно активно здійснювали публічні закупівлі, уклавши договорів на загальну суму 29,29 млн гривень. Майже половина…
“Київавтодор” віддасть 440 млн гривень за реконструкцію шляхопроводу на Дарниці своєму топовому підряднику
“Київавтодор” віддасть 440 млн гривень за реконструкцію шляхопроводу на Дарниці своєму топовому підряднику
09:00 Реконструкція столичного шляхопроводу біля станції метро “Дарниця” стартувала з угоди на суму майже 440 млн гривень. Підрядника КК “Київавтодор” шукала через відкритий аукціон,…
Banner
QlU7mDx4