У Києві почали боротися із “вивісковим спамом” (фото)

У Києві почали боротися із “вивісковим спамом” (фото)

У Києві почали боротися із “вивісковим спамом”, – копіюванням вивісок на усю лицеву частину закладу. Столичні комунальники також пояснили, які вимоги до типу вивісок у вікнах, вітринах та на прозорій частині вхідних дверей передбачаються новими правилами.

Про це KВ стало відомо з повідомлення Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“Хочемо показати вам наочний приклад можливих змін до Порядку розміщення вивісок у місті Києві. Розташування конструкцій, відображене у верхній частині світлини, відповідає чинним правилам розміщення. Зміни до правил передбачають встановлення вимог до відстані між конструкціями для одного власника. Це допоможе уникнути перенасичення вивісками фасадів будівель”, – наголосили комунальники.

На зображенні може бути: вулиця та текстЗазначається, що такий приклад копіювання вивісок на усю лицеву частину закладу не єдиний.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

“Раніше такі обмеження не були передбачені, що давало можливість власникам розміщувати кілька конструкцій площею до 3 м² розташованих поруч одна до одної. Це могло спричинити майже повне перекриття вивісками значної частини фасаду”, – йдеться у повідомленні.

Крім того, змінами передбачена вимога до типу вивісок у вікнах, вітринах та на прозорій частині вхідних дверей.Так, за новими правилами конструкцію на площині вікна можливо буде розмістити виключно у формі окремих об’ємно-просторових літер.

Нагадаємо, наприкінці червня у Києві ініціювали зміни до чинного Порядку розміщення вивісок. Це рішення прийняли з метою забезпечити більш чітку процедуру розміщення рекламних вивісок аби зберегти автентичність історичного середовища міста. 

Також, Управління з питань реклами КМДА тимчасово надаватиме адміністративні послуги з видачі, продовження та анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Дія цього рішення розповсюджується на період воєнного стану та протягом 30 днів після його припинення чи скасування.

Читайте: У Києві з початку 2023 року бізнес подав таку ж кількість заяв на оформлення реклами, як за весь минулий рік

Фото: Управління з питань реклами КМДА

КиївВлада

Автор:
Оксана Олійникова
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
14:00 Телефонія та зв’язок стали однією з цілей під час нападу росіян одразу після вторгнення їх на Київщину. Оператори зв’язку області постали перед необхідністю…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
10:00 У вересні бориспільські замовники провели через Prozorro договорів загальною ціною 19,63 млн гривень. Найдорожчим вкладенням міста стало продовження реконструкції амбулаторії в селі Рогозів,…
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Banner
QlU7mDx4