У Києві розпочала роботу телефонна “гаряча лінія” щодо надання соціальних послуг

У Києві розпочала роботу телефонна “гаряча лінія” щодо надання соціальних послуг

У Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування відкрито нову телефонну “гарячу лінію” з питань надання соціальних послуг. Кияни можуть отримати роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами, роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів тощо.


Про це KВ стало відомо з повідомлення на Офіційному порталі Києва. 


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 


Як повідомив директор Департаменту соціальної політики КМДА Руслан Світлий, “гарячу лінію” створено для надання інформації громадянам щодо соціальних послуг, а також для того, щоб оперативно реагувати на скарги стосовно якості їх надання.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Звернувшись за телефоном: (044) 500 23 23, кияни можуть отримати:


  • роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо);

  • роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів;

  • інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми “Турбота. Назустріч киянам” – продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузок, пелюшок, урологічних прокладок), наборів миючих засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиць, милиць, крісел колісних, інвалідних візків, ходунків, протипролежневих матраців тощо);

  • інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб із інвалідністю;

  • інформацію щодо отримання послуг через соціальне замовлення;

  • контактну інформацію надавачів соціальних послуг.


“Гаряча лінія” працює в робочі дні з 08:30 до 16:00.


Нагадаємо, у Київській області продовжує функціонувати “гаряча лінія” для жителів регіону. Протягом лютого 2023 року до кол-центру надійшло 731 звернення громадян.


Читайте: На Київщині за місяць на “гарячу лінію” надійшло понад 700 звернень громадян 

Фото: Укрінформ

КиївВлада


Автор:
Павло Башинський
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
09:00 Столична прокуратура спільно з активістами добилися повернення до комунальної власності ділянки площею 19,72 га в Дарницькому районі біля озера Вирлиця (фактично, водно-болотні угіддя).…
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
09:00 У серпні в Згурівці через Prozorro було зроблено замовлень на понад 11 млн гривень. Цей місяць відзначився укладенням двох “довгограючих” угод – на…
Banner
QlU7mDx4