У Києві підприємці встановлюють перші об’єкти для торгівлі, вигляд і габарити яких відповідають уніфікованим стандартам

У Києві підприємці встановлюють перші об’єкти для торгівлі, вигляд і габарити яких відповідають уніфікованим стандартам

Київські підприємці, які виграли відкриті аукціони в системі «Prozorro.Продажі», почали встановлювати об’єкти для торгівлі, зовнішній вигляд і габарити яких відповідають новим уніфікованим затвердженим стандартам. Перші такі конструкції вже почали з’являтись у Печерському районі.

Про це, як передає КВ, йдеться у повідомленні Київської міської державної адміністрації (КМДА) з посиланням на інформацію директора комунального підприємства «Київ.Прозоро» Ігоря Горобця.

Зазначається, що зовнішній стандарт цих обʼєктів розроблений спеціально для споруд торговельного, побутового та соціально-культурного призначення, включно з поштоматами й вендинговими автоматами.

«Поява сучасних кіосків – це не лише про новий, охайний вигляд міста. Це про нову філософію ведення бізнесу у столиці: прозорість, відкриту конкуренцію та справедливість. Ми бачимо прості, але якісні зміни, що покращують міський простір і створюють рівні умови для всіх підприємців», – зазначив Ігор Горобець.

Архетипи, розроблені КП «Київ.Прозоро» та затверджені Київським міським головою, передбачають єдині вимоги до зовнішнього вигляду, габаритів і технічних характеристик тимчасових споруд. Це дає змогу впорядкувати міський простір і забезпечити його функціональність.

Так, площа торгових павільйонів становить 10–30 кв. м, вендингових автоматів – 1–2 кв. м, поштоматів – 0,5–1,5 кв. м. Фасади мають бути виконані зі світлопрозорих конструкцій із армованого ПВХ або алюмінію, облицьовані композитними панелями. Кольорова палітра – темно-сірий, світло-сірий і нейтральний. Ці стандартизовані технічні характеристики спрощують погодження та встановлення об’єктів на різних локаціях.

Тимчасові споруди розміщують за процедурою відкритих аукціонів у системі «Prozorro.Продажі» – з можливістю укладення договорів оренди строком на 5 років з опцією продовження ще на 5 років. Кожен об’єкт має паспорт прив’язки та повинен відповідати затвердженому архетипу.

КП «Київ.Прозоро» спільно з профільними підрозділами КМДА формує перелік локацій для наступних аукціонів для поетапного впровадження архетипів у всій столиці.

Нагадаємо, Київ запускає пілотний проєкт з продажу місць під вендингові автомати через систему Prozorro.Продажі — це ініціатива спрямована на підтримку малого бізнесу та впорядкування міського простору, яка має стати зручною альтернативою МАФам.

Читайте: Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски

Фото: КМДА

КиївВлада
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Ремонтувати шляхопровід на столичній Троєщині довірили соратнику ексмера Одеси Геннадія Труханова
Ремонтувати шляхопровід на столичній Троєщині довірили соратнику ексмера Одеси Геннадія Труханова
09:00 Столична корпорація «Київавтодор» розпочинає ремонт 25-річного шляхопроводу на вулиці Рональда Рейгана (раніше – Драйзера) над коліями швидкісного трамваю. На роботи планують витратити понад…
Київські КП нарешті “вийшли в плюс”: що було з їхніми фінансами з початку 2024 року
Київські КП нарешті “вийшли в плюс”: що було з їхніми фінансами з початку 2024 року
09:00 У останні півтора року столичні КП нарешті вирівняли свої фінансово-економічні показники. Так, на противагу 2023 року, коли загальна сума збитків цих підприємств та…
Мільйон доларів за гектар у Києві: стали відомі подробиці справи НАБУ щодо ймовірних хабарників з Міноборони
Мільйон доларів за гектар у Києві: стали відомі подробиці справи НАБУ щодо ймовірних хабарників з Міноборони
09:00 НАБУ наразі розслідує справу щодо отримання хабара посадовцями Міноборони та підпорядкованого йому ЦТУКБ за можливість забудови майже 1 га землі на вул. Симиренка,…
Banner
QlU7mDx4