Людвіг Ван Бетховен – німецький композитор який почав набирати популярність у 22 роки. Всі говорили про Моцарта із Австрійської містечка Зальцбург, коли йому було 19. А в Україні зараз з’явилася власна “міс Моцарт” Софія Жукова. Їй 16, з 3 років грає на фортепіано й гітарі, пише музику і співає, учасниця професійних конкурсів, у співавторстві з мамою Олександрою створює пісні, одну з яких цьогоріч презентувала у прямому ефірі музичного каналу М1. Позитивна, товариська, талановита. Про унікальну знахідку розповідаємо і вам.
Дякую долі, що привела мене в “Глієра”
– Спочатку я хотіла йти у естрадно-циркове училище, це той начальний заклад, з якого студенти виходять вже професіоналами. Але в Київському інституті музики імені Р.М. Глієра навчалися мої кумири: Тіна Кароль, Злата Огнєвич, тож “потягнуло” туди, – розповідає Софія, – На другий факультет – “Теорія музики” – я вирішила вступати за пропозицією мами, буквально за день перед вступними іспитами. Цікаво те, що впродовж навчання у музичній школі я ненавиділа сольфеджіо. І ніколи й подумати не могла, що я піду саме по цій спеціальності. З одногрупниками мені відверто пощастило. Ми ще з екзаменів стали маленьким колективом. Мені комфортно з людьми, які мають спільні інтереси, цілі, приймають спільні рішення. А от з “естрадницями” у нас є конкуренція. Кожен хоче проявитися якнайкраще і таки зайняти своє місце у шоу-бізнесі.
Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV“
Софія каже, що її бабуся і дідусь дуже хотіли, щоб онука стала медиком . Вони до останнього не могли прийняти її музичний вибір. “Але щойно я вступила у “Глієра” і вони зрозуміли серйозність наміру – від них тепер найбільша підтримка”, – тішиться дівчина.
– Про те, що пішла зі школи після дев’ятого класу ніяк не жалкую. По-перше, у мене дуже мало часу, щоб займатися музикою. Коли ти приходиш і падаєш на ліжко просто “без ніг”, про яке натхнення можна говорити? По-друге, я не отримала підтримки від однокласників. Зате отримала від вчителів. Тому що шкільні оцінки я “вигрібала”. На трудовому навчанні підходила і просила заспівати за десятку у журналі. Бо на малюнки і вишивку у мене часу не було. І взагалі, дякую долі, що привела мене в “Глієра”. Не уявляю, як би дожила до одинадцятого класу! Вся енергія була б в уроках, які мені не цікаві, а не в музиці.
Про Євробачення, Чорноморські ігри та стосунки з фіналістами
– Я ніколи не буду підтримувати артиста, який не викладається на сцені повністю, – переконана талановита юна музикант, – От якщо я вийшла на сцену, проспівала, а йду зі сцени з почервонілими щоками – значить я виклалась на повну. Яскравим прикладом стали переможці цьогорічного нацвідбору Євробачення гурт “Go A”. Вони вийшли і пустили такий посил енергії в зал, що фітбек від публіки був найбільшим. І взагалі, думаю, на пісенних конкурсах виграє пісня, яка найбільше заходить до народу, несе певний меседж, а людина ставить себе на місце цього артиста і він зрозумілий людям. Якщо говорити про українські талант-шоу, це спосіб показати себе у медіапросторі, тобто розширити свою аудиторію. Саме мені дав мені поштовх рухатись вперед фестиваль Чорноморські ігри. Там я наслухалася критики й потім почала писати багато-багато пісень, так би мовити “набивати досвід у написанні”. Зараз відчуваю, що мій рівень зростає і я роблю це професійніше. Але це дійсно велика робота. Під час Чорноморських ігор ми з мамою жодного разу навіть до моря не підійшли. А з фіналістами і зараз підтримую зв’язок. Звичайно, хочеться, щоб ми так і залишилися однією командою, але я розумію, що у кожного є особисті цілі, принципи і власний шлях. Головне, щоб це було бажанням дитини, а не батьків. Іноді вони роблять дитину об’єктом для хизування успіхами, втілюючи власні амбіції, а не її. Я проти такого. Бо реалізовуючи себе, вони перекреслюють дитині щасливе майбутнє.
Творче табу
Софія впевнена, що соцмережі – це така класна штучка, де ти можеш спілкуватися, знаходити друзів і свою аудиторію.
– Для артистів соціальні мережі – це однозначно плюс. Тепер для популярності твій трек не обов’язково мають крутити на радіо і телебаченні – інтернет все вирішує. Зараз дуже багато виконавців які пробиваються через Facebook, Instagram та YouTube. Але все одно творчим особистостям треба обмежити перебування у соціальних мережах. Вони потрібні тільки для знаходження своєї аудиторії, амплуа та для розкрутки. Хоча зараз у соціальних мережах розкручуються ті, у кого є красива картинка. Звичайно, це вибір кожного, але мені здається, це – не гарно. Ти обманюєш підписників і твоя аудиторія росте разом з твоїми побрехеньками.
Материал подготовлен в рамках Проекта “Юн-Пресс-KV“