Нагадування Кличку та іншим очільникам міст та регіонів: уряд не забороняв роботу трамваїв та тролейбусів

Володимир Ведмедєв

Громадський діяч

У підпункті 9 пункту 2 постанови Кабінету міністрів Дениса Шмигаля №255 від 2 квітня говориться про заборону перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському сполученні, зокрема – про пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі.

Що таке автомобільний транспорт та які саме транспортні засоби до нього належать визначено законом “Про автомобільний транспорт”. Як ми можемо переконатися, у цьому законі серед переліку транспортних засобів відсутні трамваї, тролейбуси та інший електротранспорт, бо його функціонування визначається іншим законом “Про міський електричний транспорт”.

Таким чином, якщо виходити суто з юридичної логіки, Кабмін не забороняв роботу громадського електричного транспорту у звичайному режимі (крім метрополітену), зокрема пасажирські перевезення на тролейбусах чи трамваях.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Також в четвертому абзаці підпункту 9 пункту 2 зазначеної постанови ми бачимо, що Кабмін таки розрізняє автомобільні транспортні засоби та міський електричний транспорт (трамвай, тролейбус) та розуміє відмінність між ними, не відносячи гамузом до автотранспорту, бо згадує їх окремо.

До речі, аналогічних висновків дійшов МОЗ.

Нагадування Кличку та іншим очільникам міст та регіонів: уряд не забороняв роботу трамваїв та тролейбусів

Ще раз підкреслюю, що мова йде про суто юридичну логіку, а не про те, що нам може пропонуватися додумувати самостійно, бо такий принцип у законодавстві не діє.

Я, наприклад, вважаю, що тут є цілком очевидна логіка, бо автомобільний транспорт у містах переважно малогабаритний – ті ж маршрутки та й автобуси. А трамваї та тролейбуси, навпаки, всі великогабаритні. Отже, таким чином, набагато легше уникнути розповсюдження вірусу.

Звісно, хтось інший може вважати інакше. Бо ми пам’ятаємо попередню постанову Кабміну №215, яку спільними зусиллями нашої сумської транспортної громадськості та київської медіаспільноти змінено постановою №239 так, щоб привести її у відповідність до слів президента Володимира Зеленського – про те, що в тролейбусах та трамваях можуть їздити до 20 осіб.

Читайте: Кличко отчитался, сколько жителей Киева пользуются общественным транспортом по спецпропускам (видео)

Володимир Ведмедєв, експерт з питань громадського транспорту

Источник публикации

КиевVласть

Рекомендуємо до перегляду
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам'ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам’ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
09:00 Столичні депутати погодили поновлення договору оренди земельної ділянки на вул. Старонаводницькій, 2-А, завдяки чому ТОВ “ЖК Старонаводницький” зможе будувати там 24-поверховий будинок з…
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
09:00 Столична міськрада затвердила цільову програму забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2025-2027 роки. На її реалізацію передбачено більш ніж вдвічі…
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Banner
QlU7mDx4