Послідовниця Марії Каллас виступить у Нацопері

Послідовниця Марії Каллас виступить у Нацопері

Цього сезону Національна опера України підготувала для своїх прихильників багато приємних сюрпризів. Так, до участі в репертуарних постановках запрошені вітчизняні оперні співаки, які працюють за межами батьківщини і здобули світове визнання. Серед них заслужена артистка України, лауреат найпрестижнішої оперної нагороди світу Гран-прі конкурсу ім. Марії Каллас славнозвісна Ольга Микитенко. Крім того, Ольга – запрошена солістка Metropolitan Opera (США), Gran Teatre del Liceu (Іспанія), Royal Opera House (Швеція), Teatro dell’Opera di Roma та Teatro di San Carlo (Італія). 24 жовтня 2015 р. примадонну можна буде почути у партії Віолетти в опері Дж.Верді “Травіата”, а 29 жовтня вона виконає партію Лю в опері Дж.Пуччіні “Турандот”.

Як стало відомо KV, саме з виконання головної партії у “Травіаті” почалася творча кар’єра Ольги Микитенко. Тоді їй, молодій стажерці знаменитого театру, випала нагода терміново замінити виконавицю головної партії. Тож 5 квітня 1995 р. відбувся дебют Ольги Микитенко на сцені Національної опери. Трохи згодом вона вже співала партії Джільди в “Ріголетто”, Мімі в “Богемі”, Марфи в “Царській нареченій”, Мікаели в “Кармен”, Тетяни в “Євгенії Онєгіні”. Наразі саме роль Віолетти залишається для співачки однією з найулюбленіших. У 1997 р. Ольга Микитенко взяла участь у конкурсі ім. Б.Христовав в Софії (Болгарія), де отримала четверту премію. А ще за рік поїхала на найпрестижніший конкурс вокалістів світу у Барселону (Іспанія), де їй присудили другу премію (першу того року не присуджували). Але найголовнішою нагородою була спеціальна премія за унікальність тембру (Voceextraordinari), що присуджується потенційним зіркам і дає право на дворічне стажування в Академії ліричних голосів італійського міста Озимо. Однак Ольга не скористалася цим шансом і не отримала премію в розмірі $10 тис., оскільки хотіла закінчити навчання в Києві. На хвилі радощів від захоплення журі та овацій іспанської публіки артистка почала готуватися до престижного конкурсу ім. Марії Каллас в Афінах (Греція). Інша програма, інші умови, три іноземні мови (артистка виконує твори мовою оригіналу) – і лише місяць на підготовку. А обрала Ольга Микитенко цей конкурс саме тому, що, на відміну від багатьох інших міжнародних співочих змагань, там потрібно було виконувати твори різних епох. Ольга співала французькі арії, старовинну музику Генделя, Гайдна, Моцарта, російські та німецькі романси. Оскільки це конкурс професіоналів високого ґатунку, то для участі в ньому треба було заручитися рекомендаціями директорів театрів, мати лауреатське звання, досвід роботи на сцені, адже перемога давала світове визнання. У різні роки членами журі були Іліана Котрубас, Луїджі Альвар, Артур Ейзен, Ірина Архипова. Конкурс ім. М. Каллас не надто щедрий на премії. У його статуті сказано, що Гран-прі присуджується видатній співачці (сопрано), що претендує на статус оперної Діви. Голос вокалістки повинен бути максимально наближеним до голосу Марії Каллас. Неймовірно, але Ольга Микитенко дістала Гран-прі цього конкурсу, що зумовило події, пов’язані з її подальшою кар’єрою.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook    

Наступні декілька років Ольга Микитенко виступала винятково на фестивалях, в тому числі на “Гала-лірика”, почесним Президентом якого є Пласідо Домінго. В Іспанію українську співачку запросили як лауреата конкурсу ім. Франциско Віньяса. І знову тріумфальне виконання арії Віолетти! Фестиваль транслювали в прямому ефірі радіо й телебачення. Інтерес публіки був настільки великим, що до організаторів звернулися багато провідних телеканалів за дозволом транслювати заключний концерт практично в усіх європейських країнах. І вони такий дозвіл отримали. Це був тріумф української співачки! Потім Ольга виступила в містах Сантьяго-де-Компостелло і Луго з двома сольними концертами. Перше відділення – російська та українська музика: романси Петра Чайковського, Сергія Рахманінова, Михайла Жербіна. У друге відділення було включено шість італійських арій з опер “Сомнамбула” і “Норма” В. Белліні, “Лючія ді Ламмермур” Г.Доніцетті, “Севільський цирульник” Дж. Россіні, “Ернані” і “Травіата” Дж. Верді. Програма виявилася cкладною, але одразу після концертів вже і місцеві критики стали порівнювати виконавицю з легендарною Марією Каллас.

Отже, до уваги українських глядачів – неймовірно прекрасний голос співвітчизниці зі світовою славою в операх “Травіата” і “Турандот”.

КиевVласть

Автор:
Кристина Шевченко
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
09:00 Столична влада ухвалила бюджет Києва на 2025 рік та внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку (ПЕСР) в частині видатків на наступний…
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
09:00 Перший день зими в столиці ознаменувався запуском руху легкових авто одним з найвідоміших довгобудів столиці – Подільським мостовим переходом, який зʼєднав Поділ та…
Banner
QlU7mDx4