Сьогодні Кличко в одязі Діда Мороза на квадроциклі проїхав по Шулявському мосту “відкривши” проїзд над проспектом Перемоги. А вчора мер нібито “випробував” його на міцність.
Дуже багато ЗМІ зараз – більшість точно не безкоштовно – подають ці новини, як величезне досягнення Кличка, однак чомусь “забувають” згадати про наступні факти.
– Відкривають (з купою порушень та розкрадань бюджетних коштів) лише міст, а не всю розв’язку, на яку вже витрачені сотні мільйонів гривень! Кличко спочатку обіцяв побудувати цю розв’язку за 12 місяців, яка мала коштувати 400 мільйонів гривень. Наразі її ціна вже досягла 1,05 мільярда гривень, а кінцева вартість може становити 1,7-2 мільярди. Тобто в 4 – 5 разів дорожче. А коли її мають всю відкрити, щось не чути. Нагадаю, що “міст втомився” ще в лютому 2017 року!
– Кличка було викрито в брехні, коли він казав, що вартість зросла вимушено бо вони, нібито, не розрахували скільки коштуватиме перенос комунікацій. Насправді він просто виводив бюджетні кошти на свого друга Микитася.
– Кличко провів фейковий тендер на будівництво розв’язки, до якого допустили лише 2 фірми Микитася (з підробленими документами), й по цьому в НАБУ ще в грудні 2018 була відкрита кримінальна справа за моїм зверненням. На жаль, розслідування й досі “триває”.
– Міст не введений в експлуатацію.
– Лише 3 дні тому будівельники заливали бетоном опалубки підферменників, які мають сприймати навантаження від опорної частини прогонової споруди та передавати його на опору шляхопроводу. А на набрання міцності бетону потрібен 21 день.
– Кличко відверто наплював на будівельні норми заради того, щоб відкрити проїзд над проспектом Перемоги до кінця року, і влаштував справжню циркову виставу з “випробування мосту” загнавши на нього 8 МАЗів, які проїхали над головою Кличка.
– Кличко навмисно відмовився від проектів, які не передбачали знесення цеху і були кращими за багатьма характеристиками, однак мер вибрав теперішній – морально застарілий – який дозволяв йому набагато легше виводити бюджетні кошти на своїх друзів злобудовників.
– Проект будівництва на місці цеху за законодавством не мали права ані розробляти, ані затверджувати до викупу цеху. Навіть зараз проект рішення про викуп є незаконним, адже будівництво заїздів замість цеху не передбачено містобудівною документацією. Якщо говорити прямо, то Кличко банально взяв киян у заручники. Сотні мільйонів із бюджету вже використані на незаконне будівництво, а щоб довести це будівництво до кінця, необхідно ще раз порушити закон. І тепер нам кажуть: “Це – суспільні потреби, задовольнити які інакше вже неможливо!”
– Будівництво нової розв’язки на Шулявці стало історією в якій зібрана вся квінтесенція 5-річного царювання Кличка в Києві. Детальніше про це тут.
Отже маємо класичний випадок задурювання виборців. У людини крадуть гаманець, через рік віддають з нього одну гривню, й кажуть “а ви подякуйте, бо ж могли взагалі нічого не віддати”.
І багато киян справді вкотре подякують злодію. А скільки саме – залежить від того, скільки людей буде знати Правду.
Юрій Левченко, депутат Верховної Ради VIII скликання