Відмінники і двієчники. Авторитет у класі

Аня Нижник
Аня Нижник

"Юн-прес"

Бути лідером у класі, напевно, мрія кожного у школі. Адже, зізнайтеся, як було би приємно ввійти до кабінету і одразу ж відчути: ти – авторитет серед своїх товаришів.

Проте усім відомо, що з самого початку створення системи оцінювання у школах почало відчуватися розшарування учнів за їхньою успішністю: відмінників виділяли серед двієчників і хорошистів, усілякими шляхами їх заохочуючи. А учні, що вчилися менш старанно, або просто не могли зрозуміти предмет, демотивовувалися доганами та публічними осоромленнями на батьківських зборах.  Така дискримінація неідеальних дітей діє й досі і, здається, ніхто не планує її зупиняти.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV”  

Проте, бути авторитетом для однокласників і улюбленцем вчителів – різні речі. Отримати визнання однолітків зазвичай важче, адже тут тебе судитимуть не за знанням особливостей онтогенезу і багажем робіт для Малої академії наук, а саме за вмінням бути лідером компанії і оживити навіть найнудніше зібрання зубрилок та повних інтровертів.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Я вважаю себе авторитетом у класі, при цьому я відмінниця, проте нестереотипна. Якщо предмет не здається цікавим для мене і, відповідно, погано засвоюється, я, безперечно, скористаюсь допомогою друга на найближчій контрольній. Проте в предметах, які я добре знаю, з радістю допоможу однокласнику, який потребує моєї допомоги чи, бодай, підказки. За існування взаємодопомоги в класі у вас не виникне конфліктів з однокласниками.

Без підтримки моїх шкільних друзів я навряд чи стала би президентом своєї школи. І вони знають, що я також підтримаю їх в будь-якій ідеї.

Саме у старших класах дуже гостро стає проблема злагоди в відносинах дітей.

Лідерам класу досить легко знайти спільну мову з іншими школярами, окрім, хіба що, тихих дітей, ім’я яких іноді навіть забуваєш чи, називаючи відсутніх у класі, навіть не звертаєш уваги на порожню парту позаду тебе, адже звідти як не було нічого чутно, так і залишилося. Варто заохочувати таких дітей до спілкування і завжди давати їм шанс – запрошувати на прогулянки, чи, щонайменше, попросити скласти компанію в їдальні за обідом.

А якщо дитина – новачок, то в більшості випадків їй важко не те, що стати лідером, а взагалі вловити темп шкільного життя.

Більш конфліктними членами класу зазвичай є проблемні підлітки, яких більш, ніж достатньо у кожній школі. Таких, на мою думку, потрібно частіше заохочувати і хвалити, адже їх поведінка може бути викликана недостачею уваги і опіки батьків і, відповідно, бажанням заявити про себе.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV”  

Анна  Нижник, “Юн-прес”

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
Мільйони на папери: як "Київавтодор" переписує свої кошториси
Мільйони на папери: як “Київавтодор” переписує свої кошториси
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…
Banner
QlU7mDx4