Життя на колії. Чи можна бути впевненим у своїй безпеці під час подорожі залізничним транспортом

Станіслав Куценко
Станіслав Куценко

Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Потяг, перон – ці слова знайомі для кожного з нас. Тисячі напрямків поєднали колії, через сотні міст і сіл вони прокладені. Хоч раз у своєму житті сучасна людина подорожувала у вагоні поїзда чи електрички. Принаймі одну годину власного дорогоцінного часу віддала дорозі. Чого тільки коштує спостерігати за зміною пейзажу за вікном з чашечкою гарячого чаю.

Щодня АТ “Укрзалізниця” обслуговує десятки тисяч людей, яких поєднує єдина ціль – вчасно та неушкоджено потрапити до пункту призначення. Сучасні потяги оснащені новим комфортним обладнанням, для забезпечення особи усім необхідним під час поїздки. Та чи може звичайний пасажир у разі потреби розраховувати на допомогу в критичних ситуаціях від провідника чи іншого обслуговуючого персоналу?

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Порядком обслуговування громадян залізничним транспортом, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1997 р. № 252, визначено, що суб’єкти господарювання, які займаються перевезенням та обслуговуванням пасажирів, повинні забезпечити безпеку пасажирів у користуванні залізничним транспортом, а тим самим забезпечити: медичні пункти на вокзалах, кімнати для тривалого відпочинку пасажирів, кімнати матері та дитини, комунальні приміщення, об’єкти громадського харчування та торгівлі, що обслуговують пасажирів, повинні відповідати вимогам санітарного законодавства.

Трапляються випадки, коли людині стає зле під час руху потяга, в той час як його просто неможливо зупинити. Підвищення тиску, головний біль, жар, різні види спазму і болю – критичні ситуації, неконтрольовані організмом. Потерпілий так чи інакше потребує лікарської допомоги, якої може не виявитися серед інших пасажирів у потрібний момент. У такому разі персонал локомотива відповідає за ваш безпечний переїзд під час руху. Першою посередницькою особою є провідник. Саме він контролює усі внутрішні процеси у вагоні.

За Інструкцією провіднику пасажирських вагонів № ЦЛ –0011, затвердженою наказом Укрзалізниці від 01.09.2003 № 234-Ц, провідник дізнавшись про нещасний випадок, що трапився з пасажиром в поїзді, повинен терміново повідомити начальника поїзда, прийняти участь у складенні акта встановленого зразку та надати потерпілому першу долікарняну допомогу. фА також :

3.1.16. Видавати на прохання пасажирів культінвентар (шашки, шахи та ін.) при необхідності надавати пасажирам першу долікарняну медичну допомогу.

3.7. При виявленні хворого або підозрі на захворювання, у першу чергу інфекційне, негайно сповістити начальника поїзда, який, у свою чергу, сповіщає по рації про цей випадок на найближчу станцію чи машиніста локомотива для виклику бригади медичних працівників.

У будь-якому разі провідник мусить мати необхідні засоби першої невідкладної допомоги в аптечці. Але, збираючись у подорож (скільки б вона не тривала) не забувайте взяти медикаменти, які вам підходять.  Передбачайте свій стан здоров’я перед, а не під час поїздки. Саме тоді ви можете бути впевненими за власне життя і самопочуття в дорозі.

Читайте:

Радники у домашніх конфліктах

Відповідальність батьків за безпеку дитини

Батькам на замітку

Що робити, якщо у вашому багатоповерховому будинку вимкнули опалення

Увага! Викрали дитину!

А кредит не справжній…

“Недоторкані” чи “безкарні”?

Трудові права неповнолітніх. Поради юриста

“Ні” дискримінації для осіб з інвалідністю

Що треба знати про субсидії

Станіслав Куценко, експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

KиевVласть


Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
Мільйони на папери: як "Київавтодор" переписує свої кошториси
Мільйони на папери: як “Київавтодор” переписує свої кошториси
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…
Banner
QlU7mDx4