Київоблрада підкорегувала повноваження своїх постійних комісій

Київоблрада підкорегувала повноваження своїх постійних комісій

На черговій сесії 10 червня 2021 року Київська обласна рада (КОР) нарешті розглянула питання повноважень своїх постійних комісій. Переформатовані унаслідок розблокування роботи ради, комісії, яких замість 9 стало 12, до останньої сесії усе ще розглядали питання, не притаманні своїм галузям. Цього разу обласні депутати розбіжність виправили. Хто і за що відповідає у комісіях КОС – розбиралася KV

Як стало відомо KV, 10 червня на засіданні Київської обласної ради депутати прийняли рішення “Про затвердження Положення про постійні комісії Київської обласної ради VІII скликання” .

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Зміни

Облрада затвердила оновлені вимоги до складу комісій: все ще не менше 3, але разом із тим – не більше 9 депутатів у складі кожної. По-друге, внесла зміни до повноважень комісій та сфер їх відповідальності, тим самим впорядкувавши їхню діяльність. 

У новій редакції також взагалі прибрали розділ про можливість “проведення засідань комісій в режимі відеоконференцій” на період карантину. До порядку денного таких засідань могли включатися винятково питання невідкладного внесення змін до місцевого бюджету, інші питання щодо невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або якнайшвидшої ліквідації особливо тяжких надзвичайних ситуацій, спричинених спалахами, епідеміями та пандеміями, чи реалізації повноважень, пов’язаних з такими обставинами, процедурні питання та інші термінові питання.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

До питань регламентної комісії додали питання затвердження цільових програм з питань законності, правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами та боротьби з корупцією, заслуховування звітів про їхнє виконання, а також затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку Київської області.

Оскільки з комісії з питань екології забрали АПК та земельні питання, їй відповідно передали питання забезпечення державної політики у сфері підвищення родючості ґрунтів, а також надали повноваження з видачі дозволів на спеціальне водокористування. 

Також комісія уповноважена погоджувати клопотання про надання надр у користування з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин місцевого та загальнодержавного значення, видобування, а також для цілей, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин; клопотання про надання гірничих відводів для промислової розробки родовищ корисних копалин та цілей, не пов’язаних з видобутком корисних копалин; припиняти права користування ділянкою надр, надавати мисливські угіддя у користування тощо.

Що стосується змін у Положенні, в основному це упорядкування та приведення у відповідність питань, якими займається та чи інша комісія. 

Наприклад, з постійної комісії з питань розвитку місцевого самоврядування, громад, регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами та запобіганню корупції виокремили питання самоврядування та громад – цим займається окрема комісія (з питань розвитку місцевого самоврядування, децентралізації та адміністративно-територіального устрою). 

З комісії з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва, агропромислового комплексу, торгівлі, регуляторної, інноваційно-інвестиційної політики, зовнішньоекономічних зв’язків та фінансового забезпечення розвитку області виокремили агропром – оскільки утворено комісію з питань агропромислового комплексу та земельних відносин. 

Зміни торкнулися і комісії з питань екології, природокористування, земельних відносин, водних ресурсів, ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та надзвичайних ситуацій: з неї забрали питання земельних відносин до комісії АПК, натомість додали їй питання  мисливства та водних ресурсів.

Питаннями свободи слова та засобів масової інформації також займатиметься окрема комісія. Ці питання відокремили від комісії з питань освіти, науки, свободи слова, ЗМІ, культури, духовності та релігії (тепер – з питань освіти, науки, культури, духовності та релігії).

Нагадаємо, перед переобранням голови ради в Київоблраді працювало 9 комісій, оскільки деякі з них об’єднали, а саме: комісію з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва об’єднали з комісією агропромислового комплексу, торгівлі, регуляторної, інноваційно-інвестиційної політики. Комісію з питань освіти та науки – з комісією з питань свободи слова, ЗМІ.

Читайте: Про ковід та комісії: оновлена більшість Київоблради збереться на позачергову сесію 

Зазначимо, що склад усіх 12 комісій був сформований на позачерговій сесії 29 квітня 2021 року. Зокрема, було збільшено кількість комісій, оновлені їх глави і складу. Посади глав порівну поділили фракції “Слуга народу”, “Європейська солідарність”, “За Майбутнє”. Депутатам від “Опозиційною платформи – За життя” і ВО “Батьківщина” дісталося тільки членство в комісіях.

Читайте: Разделили: депутаты Киевоблсовета обновили глав и состав постоянных комиссий (список) 

До переобрання голови облради та заступників комісій налічувалося 9, а до їх складу із початку не потрапило жодного депутата з фракцій “Європейська солідарність” та “За Майбутнє”. На сесії 30 листопада 2020 року голосування за питання про утворення постійних комісій – провалюється: 42 голоси з необхідних 43, 1 проти. Проте тодішній оічльник КОР Олександр Скляров не зняв питання із розгляду. Він винахідливо послався на технічну несправність пультів депутатів і системи “Рада”, і питання вдалося “протягнути”.

Читайте: Веселий трійничок: члени двох з п’яти фракцій не потрапили до жодної комісії Київоблради 

Нагадаємо, більшість фракцій на чолі з новою головою і заступниками переглянули склад депутатських комісій після переформатування, за результатами якого 27 квітня Наталія Гунько з “Слуги народу” стала третьою жінкою на чолі Київської обласної ради. Щоб привести її до влади і розблокувати роботу колегіального органу, фракції партій “За Майбутнє”, “євросолідарності” і “Слуга народу” голосували разом. Члени колишньої більшості з “ОТЗЖ”, “Батьківщини” і частини фракції “слуг” на чолі з уже екс-головою облради Олександром Скляровим стверджували, що засідання є незаконним, а заколотників називали людьми негідними.

Читайте: Слуги і господарі: Київоблрада обрала керівний склад

Як вже писала KV, сформована в облраді у листопаді 2020 року коаліція ОПЗЖ, “Батьківщини” і “Слуги народу” поділила між собою керівні посади наступним чином: головою колегіального органа обрали “слугу” Олександра Склярова, його першою заступницею стала дружина мера Броварів Марина Сапожко з “Батьківщини”, а посаду звичайного заступника дали представникові найменшої фракції ОПЗЖ Валерію Ксьонзенко. Фракції “ЄС” та “За Майбутнє” не брали участі у цьому голосуванні, та заявили, що всупереч чинним нормам законодавства не отримали представництва в жодній з постійних комісій облради.

Читайте: На сонечко: Київоблрада вийшла із зони політичних сутінок 

Фото: коллаж KV

КиевVласть

Автор:
Влад Григор'єв
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4