Модель ООН, або Оазис в освітній пустелі

Модель ООН, або Оазис в освітній пустелі

У столичному ліцеї “Наукова зміна” пройшла освітня рольова гра “Модель ООН” – рольова гра, в ході якої імітується засідання різних органів системи ООН. Її учасники виступають в ролі дипломатів, відтворюючи роботу Організації з дотриманням реальних правил процедури. Вони представляють різні країни і беруть участь в обговоренні питань, які стоять на порядку денному в ООН.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV

За рахунок імітації діяльності ООН, на прикладі роботи різних органів організації, учасники дізнаються про проблеми в різних регіонах світу та шляхи їх вирішення. Щорічно проходять сотні Моделей ООН у всьому світі.

Під час конференції старшокласники столичних шкіл мали змогу дискутувати на різні теми, робити політичні заяви, створювати резолюції тощо. Кожен міг вибрати роботу в певному комітеті: від конфліктної та непередбачуваної Ради Безпеки до рівноправної та справедливої Ради з Прав Людини.

А країн взагалі було стільки, що хоч лопатою греби – майже всі 193 члени ООН. Але, як то кажуть, війна війною, а обід за розкладом, тому скрупульозна робота комітетів розчинялася смачними кава-брейками та цікавими тренінгами від провідних соціальних діячів.

Таким чином, за два дні кропіткої праці учасниками було прийнято 5 конструктивних резолюцій, які повністю задовольняють потреби країн-учасників та переслідують одну важливу ціль – єдність заради миру.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

До того ж, важливим є те, що школярі та студенти, які будуть відстоювати гідність нашої країни, здобули невичерпний багаж знань та надзвичайно корисні лідерські якості, навчились вести палкі дебати та знаходити конструктивні рішення.

А тепер на секунду повернімося у звичайну загальноосвітню школу або навіть престижний ліцей. Тут усе по-інакшому: замість необхідних практичних навичок школярі здобувають абсолютно непотрібні теоретичні знання, які без застосування просто “кануть у Лету”.

Згинаючись під ярмом домашніх завдань, бідні “мученики” фізично не мають змоги саморозвиватися – і сходять зі шляху становлення елітою, перетворюючись на дилетантів. А такий процес – це деградація нації.

До речі, нова освітня реформа передбачає підвищення кількості класів ще на один. Тобто, безглуздої теорії стає ще більше. Тому виникає просте запитання: куди ми котимось?

Найцікавіше те, що тут навіть не потрібне втручання влади, якій до цього і так немає діла. Кожний навчальний заклад самостійно може організувати будь-якого роду захід, запросивши небайдужих до цього людей. Тим більше, що у омріяній Європі, у яку ми всі так прагнемо потрапити, така практика є загальновживаною.

Отже, мені та всім іншим завзятим школярам хочеться сподіватись, що у близькому майбутньому щось все-таки зміниться. І пам’ятайте: країну можна змінити лише через освіту.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV

Фото: Регіональна модель ООН

KиевVласть

Автор:
Богдан Гарчу, майбутній журналіст, філантроп, ліцеїст
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Київ виділив 10 млн гривень громадам області (на що пішли гроші)
Київ виділив 10 млн гривень громадам області (на що пішли гроші)
16:00 Цьогоріч дві громади Київщини – Козинська селищна та Феодосіївська сільська – вчергове отримали зі столичного бюджету по 5 млн гривень в якості компенсації…
Справи насущні: скільки та на що у червні 2024-го витрачало Рокитне
Справи насущні: скільки та на що у червні 2024-го витрачало Рокитне
09:00 Протягом червня 2024 року Рокитне Білоцерківського району Київщини здійснило публічних закупівель на 2,33 млн гривень. Найбільшою покупкою селища став модульний будинок, де цілодобово…
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
09:00 Правоохоронці розслідують факти порушень законодавства при будівництві житлових будинків на більш ніж 6,9 га землі столичного Академмістечка. Мова йде про забудову на земельних…
Banner
QlU7mDx4