Одним із рекордних округів по поширенню матеріалів чорного PR є ОВО №96 на Київщині. В окрузі має місце масштабна реклама Інтернет-ресурсу, спрямованого проти кандидата Ярослава Москаленка.
Про це КВ стало відомо з повідомлення видання “Главком”.
Спостерігачі Комітету виборців України повідомляють про факти масштабного використання технологій чорного PR на позачергових виборах народних депутатів. Такі технології є безпрецедентними у порівнянні із попередніми виборчими кампаніями. За оцінкою спостерігачів КВУ такі факти мають місце у переважній більшості виборчих округів. Про це йдеться у повідомленні КВУ у Facebook.
На думку голови КВУ Олексія Кошеля, така технологія набула масового поширення через надзвичайно короткий час ведення агітаційної кампанії. Багато кандидатів проводили активну кампанію фактично в останні 2-3 тижні напередодні дня голосування. Тому і часу, щоб спростувати поширення недостовірних відомостей у кандидатів залишається досить мало.
Одним із рекордних округів по поширенню матеріалів чорного PR є ОВО №96 на Київщині. Окрім масового поширення матеріалів із ознаками чорного PR в окрузі має місце масштабна реклама Інтернет-ресурсу, спрямованого проти кандидата Ярослава Москаленка. Зокрема, портрет кандидата подано із використанням траурної стрічки, а розділи сайту вказані із використанням ненормативної лексики.
Читайте: Ярослав Москаленко лидер электоральных симпатий на 96 округе Киевщины
Фото: 24tv.ua