На сьогодні 439 одиниць спецтехніки з 544, тобто 80%, вже повністю готові до роботи взимку. Інші 20% техніки ще використовують в дорожньо-будівельних роботах, проте у разі необхідності вона буде негайно переобладнана для зимового утримання дорожньої інфраструктури.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).
Як повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, на випадок затяжних снігопадів і надзвичайних ситуацій шляхово-експлуатаційні підприємства, підпорядковані КК “Київавтодор”, завершують укладання договорів на залучення допоміжної техніки зі сторонніми організаціями.
За словами Олександра Густєлєва, вже з 15 жовтня, на випадок різкого погіршення погодних умов, частина снігоприбиральної техніки автодорівців перейде на цілодобове чергування. А з 1 листопада вся зимова спецтехніка та механізми чергуватимуть у цілодобовому режимі.
Як наголосив Олександр Густєлєв, вперше за багато років на порядку денному не стоїть питання закупівлі підприємствами корпорації солі та піску. Завдяки минулорічній теплій зимі столичні дорожники мали значну економію посипальних матеріалів, тому сіль і пісок майже не закуповувались. Наразі для обробки вулично-дорожньої мережі в наявності 45,9 тисячі тонн солі (102% від запланованого на початок осінньо-зимового періоду) та 33, 8 тисячі тонн піску (117% від плану).
Напередодні зими також важливо, що 5 спеціалізованих дорожніх метеостанцій, які нещодавно закупила столиця, вже змонтовані і розміщені на в’їздах до столиці з усіх напрямків. Дані, отримані з метеостанцій, допоможуть у раціональному використанні техніки, людського ресурсу, протиожеледних і паливно-мастильних матеріалів. Зокрема, за даними нової смарт-системи визначатимуть тип і концентрацію необхідних посипальних матеріалів – рідкого розчину, солі, піщано-соляної суміші.
Читайте: Віталій Кличко: Київ підготувався до опалювального сезону завчасно
Фото: пресслужба КМДА.