У Києві розпочала роботу телефонна “гаряча лінія” щодо надання соціальних послуг

У Києві розпочала роботу телефонна “гаряча лінія” щодо надання соціальних послуг

У Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування відкрито нову телефонну “гарячу лінію” з питань надання соціальних послуг. Кияни можуть отримати роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами, роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів тощо.


Про це KВ стало відомо з повідомлення на Офіційному порталі Києва. 


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 


Як повідомив директор Департаменту соціальної політики КМДА Руслан Світлий, “гарячу лінію” створено для надання інформації громадянам щодо соціальних послуг, а також для того, щоб оперативно реагувати на скарги стосовно якості їх надання.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Звернувшись за телефоном: (044) 500 23 23, кияни можуть отримати:


  • роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо);

  • роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів;

  • інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми “Турбота. Назустріч киянам” – продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузок, пелюшок, урологічних прокладок), наборів миючих засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиць, милиць, крісел колісних, інвалідних візків, ходунків, протипролежневих матраців тощо);

  • інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб із інвалідністю;

  • інформацію щодо отримання послуг через соціальне замовлення;

  • контактну інформацію надавачів соціальних послуг.


“Гаряча лінія” працює в робочі дні з 08:30 до 16:00.


Нагадаємо, у Київській області продовжує функціонувати “гаряча лінія” для жителів регіону. Протягом лютого 2023 року до кол-центру надійшло 731 звернення громадян.


Читайте: На Київщині за місяць на “гарячу лінію” надійшло понад 700 звернень громадян 

Фото: Укрінформ

КиївВлада


Автор:
Павло Башинський
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Київ виділив 10 млн гривень громадам області (на що пішли гроші)
Київ виділив 10 млн гривень громадам області (на що пішли гроші)
16:00 Цьогоріч дві громади Київщини – Козинська селищна та Феодосіївська сільська – вчергове отримали зі столичного бюджету по 5 млн гривень в якості компенсації…
Справи насущні: скільки та на що у червні 2024-го витрачало Рокитне
Справи насущні: скільки та на що у червні 2024-го витрачало Рокитне
09:00 Протягом червня 2024 року Рокитне Білоцерківського району Київщини здійснило публічних закупівель на 2,33 млн гривень. Найбільшою покупкою селища став модульний будинок, де цілодобово…
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
09:00 Правоохоронці розслідують факти порушень законодавства при будівництві житлових будинків на більш ніж 6,9 га землі столичного Академмістечка. Мова йде про забудову на земельних…
Banner
QlU7mDx4