Кличко – єдиний голова Києва, який не відкрив жодної станції метро

Леонід Косаківський
Леонід Косаківський

Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.

Ось чому нинішня влада залишається єдиною за часи незалежності, яка за вже другу каденцію не ввела в дію жодної нової станції метро? Потреби немає? Ще й яка є. Раніше це робилося щороку як моїми попередниками, так і нашою адміністрацією.

У своєму архіві знайшов сюжет з програми “Обличчям до столиці” від 2 березня 1994 року. З нього видно, що ми не лише затвердили програму розвитку метрополітену до 2010 року, але й наполегливо її втілювали в життя.

Тоді, в 20-х числах березня 1994 року, ми опікувалися будівництвом метро в напрямку станцій “Лук’янівська” (відкрилась 30 грудня 1996 року, – KV) та “Герцена” (ця станція планувалась між “Лук’янівською” та “Дорогожичами”, поруч з КІМО, – KV), станцій “Позняки” та “Харківська” (обидві станції відкрились 28 грудня 1994 року, – KV).

Мої відвідування будівельних майданчиків метрополітену, були рутинною справою. Щонайменше двічі на рік я спускався під землю до метробудівців. Поблеми фінансування та забезпечення всього процесу будівництва метро було під моїм особистим контролем.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

І хоча фінансові можливості міста були скромнішими, ніж тепер, ми їх вирішували. Метро будувалося і нові станції відкривалися. Чого і нинішній владі бажаю нарешті почати робити. Бо поки чуємо лише розмови та обіцянки.

До речі, раджу подивитися відео усієї програми, звідки цей епізод, за наступним посиланням. Такий екскурс в історію дозволяє побачити, чим жив тоді Київ, та відчути атмосферу міста, настрої людей, дізнатися про проблеми, які доводилися вирішувати столичній владі.

У телепередачі сюжети не лише про метро, а й про:

– думки виборців про парламентські вибори 1994 року;

– нові будови аеропорту “Жуляни” та залізничного вокзалу;

– соціально-економічний розвиток Києва;

– вирішення соціальних питань;

– підтримку легкої промисловості;

– відродження Контрактового ярмарку;

– театральне життя, премію “Пектораль”;

– першу в Україні школу Монтессорі тощо.

Читайте: Кличко: На протяжении трех лет мы планируем построить две новые станции метро на Виноградарь и Кличко поговорил с китайскими инвесторами о метро на Троещину и слегка сел в лужу

Леонід Косаківський, київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 – 1998 рр


Источник публикации: Facebook автора

KиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Гольф за 46 мільйонів: що насправді планують облаштувати на території Київської обласної клінічної лікарні
Гольф за 46 мільйонів: що насправді планують облаштувати на території Київської обласної клінічної лікарні
09:19 КП Київська обласна клінічна лікарня оголосила тендер на влаштування благоустрою, облаштування спортивного та гольф-майданчика із встановленням тимчасових споруд. Вартість робіт оцінюється в майже…
Без світла: Славутич долає блекаут після дронової атаки ворога
Без світла: Славутич долає блекаут після дронової атаки ворога
17:22 У Славутичі на Київщині тривають роботи з ліквідації наслідків масштабного блекауту, спричиненого російською атакою дронами 1 жовтня. Удар завдав шкоди не лише життєдіяльності…
Чверть мільярда гривень за кілометр: у столиці стартує капремонт Харківського шосе
Чверть мільярда гривень за кілометр: у столиці стартує капремонт Харківського шосе
09:00 В корпорації “Київавтодор”, попри регулярні обстріли столиці, наважилися на капітальний ремонт Харківського шосе. Окрім нового дорожнього покриття, тут обіцяють модернізацію, як от нові…
Banner
QlU7mDx4