В Україні постановою уряду було продовжено строки дії діючих дозволів на розміщення зовнішньої реклами. У багатьох операторів такої реклами в Києві виникли питання щодо механізму застосування автоматичного подовження дозволів, та термінів їх дії.
Про це, як передає KВ, йдеться в роз’ясненні начальниці Управління з питань реклами КМДА Оксани Поліщук.
“Відповідно до постанови КМУ, строки дії діючих дозволів на розміщення зовнішньої реклами автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування”, – нагадала Поліщук.
Очільниця Управління з питань реклами КМДА зауважила, що з цього приводу надходить багато запитань від операторів реклами, і не тільки з Києва.
Принцип дії подовження дозволів Поліщук пояснила на практичних прикладах:
Так, наприклад, оператор має дозвіл, термін дії якого закінчився 1 квітня 2022 року. Станом на сьогодні не є можливим визначити період, на який автоматично продовжується дозвіл (відсутня дата, коли воєнний стан буде припинено). У разі, якщо воєнний стан буде припинено 24 серпня 2022 року, термін дії дозволу буде продовжено до 24 листопада 2022 року.
“У разі, якщо Ви бажаєте надалі продовжити термін дії дозволу, заявку з відповідними документами на продовження Ви маєте подати до 23 жовтня 2022 року”, – зауважила Поліщук.
Нагадаємо, Кабінет міністрів Дениса Шмигаля схвалив і вніс у Верховну Раду (ВР) законопроект, що дає право на господарювання без оформлення ліцензій і дозволів – достатньо буде лише подати декларацію до відповідного органу влади.
Зауважимо, в столиці понад 2700 носіїв зовнішньої реклами працює на соціальну місію: посилює волю українців боротися і перемагати. Білборди, сітілайти, а також реклама в метро говорять голосами міст-героїв, дякують захисникам і всім, хто допомагає Україні на шляху до перемоги у війні.
Читайте: Понад 2700 носіїв зовнішньої реклами у Києві працює на суспільні потреби
Фото: facebook Оксани Поліщук