Департамент суспільних комунікацій Київської міської держадміністрації (КМДА) оголосив тендери на послуги зі створення та розміщення інтерв’ю, новин, відеороликів, організацію та проведення пресконференцій та круглих столів. Одна з тем інформаційних кампаній, які збирається розгорнути КМДА, стосується підтримки ветеранів у суспільстві та необхідності розвитку Києва як міста їх реабілітації та відновлення. Ця медіаактивність розрахована до кінця 2023 року.
Про це KВ стало відомо з оголошень в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Згідно оголошень, замовник оголосив тендери на такі послуги:
-
створення та розміщення інтерв’ю, новин; організація та проведення пресконференцій та круглих столів (йдеться про 10 годин пресконференцій та круглих столів, 10 підготовлених та розміщених інтерв’ю, 4 інформаційні матеріали). Очікувана вартість закупівлі – 200 тис. гривень; відкриті торги з особливостями призначені на 4 вересня 2023 року;
-
виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії з роз’яснення механізмів з підтримки киян – Захисників і Захисниць (кампанія має складатися з виготовлення та поширення поліграфічної продукції, розміщенні інформаційно-просвітницьких матеріалів у соціальній мережі Facebook та на конструкціях зовнішньої реклами). Очікувана вартість закупівлі – 700 тис. гривень; торги призначені на 4 вересня;
-
виготовлення та розміщення інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії з вшанування подвигу Захисників та Захисниць України (кампанія має складатися з виготовлення та поширення поліграфічної продукції, розміщенні інформаційно-просвітницьких матеріалів у соціальних мережах Facebook/ Instagram та на радіостанціях). Очікувана вартість закупівлі – 300 тис. гривень; торги призначені на 4 вересня.
Ще один тендер на виготовлення та розміщення інформаційної відеопродукції, присвяченої героїзму ветеранів, уже відбувся сьогодні. У торгах взяли участь два підприємця, один з яких – ФОП Петренко Іван Миколайович – за розробку та виготовлення інформаційного сюжету (відеоролику) на тему важливості підтримки ветеранів у суспільстві та необхідності розвитку Києва, як міста їх реабілітації та відновлення, запропонував 375 тис. гривень. Наразі імовірний переможець тендеру очікує на рішення замовника (відбувається кваліфікація переможця).
Зазначимо, від 19 травня 2023 року відкриті торги на Prozorro знову проходять з аукціонами: набула чинності постанова Кабміну (№471) від 12 травня, яка повертає раніше тимчасово скасовані через тривалі брекаути трираундові аукціони в публічних закупівлях.
Тепер правила аукціонів будуть як і належить: кожен учасник має три кроки на пониження своєї ціни, а право останнього кроку отримує той, хто надав найнижчу ціну при подачі пропозиції. Водночас згадана постанова передбачає, що замовник може самостійно прийняти рішення про проведення відкритих торгів без аукціону – якщо надасть обґрунтування такого свого рішення.
Читайте: Справи насущні: скільки та на що у липні витрачав Кагарлик
Фото: ілюстративне, з відкритих джерел