Комунальне підприємство “Київпастранс” хоче придбати офісне приладдя та устаткування для своїх філій та окремих підрозділів. Витратити на їх закупку планують більш ніж 3,3 млн гривень.
Про це KВ стало відомо з оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
18 січня КП “Київпастранс” опубліковало оголошення про намір придбати офісне приладдя та устаткування.
Очікувана вартість замовлення складає 3 млн 317 тис. 922 гривні.
Хто займатиметься поставкою канцтоварів буде визначено на аукціоні, який пройде в кінці місяця – 30 січня.
Згідно тендерної документації, “Київпастранс” хоче купити антистеплери, біндери, бокси для скріпок, гумки для олівців, діркопробивачі, леза до канцелярських ножів, стрічки для касових апаратів, кнопки-цвяхи, конверти-пак С4, конверти С5 та С6, коректори, набори маркерів перманентних та текстових, картон, стрижні для олівців, підставки-органайзери, канцелярські ножі, обкладинки для палітурки А4, рулонний папір, папір СПФ, папки-реєстратори, підставки під квлендарі, плівку для ламінування, пружини, рапідографи, гелеві, масляні та кулькові ручки різних кольорів, скоби, клейку стрічку, скріпки, степлер, гелеві, кулькові та масляні стрижні різних кольорів, пластикові закладки, папір для факсу, стругачки механічні та подвійні, текстові та самонабірні штампи, нитки для документів, штемпельні подушки, канцелярське шило, гумку для грошей, кнопки, маркери різних кольорів, фломастери, копіювальний папір, лотки вертикальні та горизонтальні, кошик, лайнери різних кольорів та розділювач сторінок.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП “Київпастранс”.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023. Поставку канцелярського приладдя здійснюватимуть протягом усього року.
Читайте: “Київпастранс” на 5 млн гривень оновить формений одяг для своїх працівників
Фото: з відкритих джерел