У перший тиждень серпня столичний метрополітен перевіз 3,4 мільйони пасажирів, з них 819 тисяч – за документами пільгового проїзду.
Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби КП “Київський метрополітен”.
Також у столичній підземці розповіли, що минулого тижня фахівці підприємства провели необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 59 шпал, 15 брусів на стрілочних переводах та 35 метрів рейки. Також тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці “Золоті ворота”-“Театральна” та на станції “Контрактова площа”.
Наразі інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху поїздів та режим роботи станцій за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/103
У метрополітені нагадали, що для сплати проїзду можна скористатися наступними сервісами:
- Транспортною карткою;
- Qr-квитком;
- Qr-кодом, згенерованим у додатку “Київ Цифровий”;
- Безконтактною банківською карткою:
- Мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП ГіОЦ КМР, у разі виникнення запитань пасажири можуть телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55.
Також у Київському метрополітені зазначили, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово.
Прохід на станцію у комендантську годину (з 23:00 до 5:00) під час повітряної тривоги такий:
- при вході в метрополітен як укриття обов’язково мати документ-посвідчення особи;
- прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
- уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
Нагадаємо, з 28 липня відновлена робота вестибюлів станції Київського метрополітену “Академмістечко” та “Дарниця”.
Читайте: У Києві 13 серпня частково обмежать рух транспорту під шляхопроводом біля станції метро “Нивки”
Фото: comments.ua