У “Київському метрополітені” опрацьовують можливість запуску “човникового руху” на відрізку зачинених станцій “Деміївська” – “Теремки”. Також 9 грудня на засіданні Державної комісії ТЕБ та НС було прийнято рішення, що станції та вестибюлі закритої гілки можуть використовуватися як укриття під час повітряної тривоги.
Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні Київської міської державної адміністрації (КМДА) з посиланням на брифінг щодо поточної ситуації роботи метро, який відбувся 9 грудня, та інформації Урядового порталу.
Зокрема начальник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський на брифінгу зазначив, що фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску “човникового руху” між зачиненими станціями.
“Для цього необхідно провести розрахунки та безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення”, – додав він.
Як повідомило “Суспільне”, директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, виступаючи на брифінгу зауважив, що інтервал руху між поїздами становитиме до пів години. Він зазначив, що епіцентр проблеми розташований на ділянці 14 метрів між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Вже від кінця листопада тут фахівці зафіксували появу тріщин та просіданням ґрунту. Протягом останніх днів ситуація погіршилася, тріщини розширилися, а через них почала просочуватися вода. У будь-який момент міг статися обвал. Тому і вирішили закрити кілька станцій синьої гілки метро.
Головний інженер КП “Київський метрополітен” Віктор Вигівський повідомив, що ситуація на інших перегонах контрольована.
Також вчора, 9 грудня, на позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки (ТЕБ) та надзвичайних ситуацій (НС) було прийнято рішення, що станції та вестибюлі закритої гілки можуть використовуватися як укриття під час повітряної тривоги. Відповідним відомствам доручено провести додаткову перевірку безпеки таких укриттів.
Зазначимо, Руслан Кандибор очолює Департамент транспортної інфраструктури КМДА з вересня 2021 року. Діяльність цієї структури контролює Віталій Кличко. Віктор Брагінський обіймає посаду начальника КП “Київський метрополітен” з липня 2014 року.
Нагадаємо, у п’ятницю, 8 грудня, було зупинено рух поїздів метро на ділянці між станціями “Теремки” – “Деміївська” з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи на підтопленій ділянці метро можуть тривати до 6 місяців. На засіданні Державної комісії ТЕБ та НС розглянули ситуацію із підтопленням декількох станцій метро у Києві. Було ухвалено рішення про впровадження змін в організації дорожнього руху на найбільш завантажених відрізках доріг столиці.
Фото: “Київський метрополітен”, КМДА