Станом на ранок 25 березня команди “Укрзалізниці”, партнерів та провідних експертів продовжують відновлення онлайн-сервісів після кібератаки. Каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками.
Про це, як стало відомо КВ, повідомляє пресслужба УЗ.
Зазначається, що каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками. Продаж квитків на всі поїзди, в тому числі міжнародні, в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 25 і 26 березня.
“Наразі на найбільших вокзалах країни черги в каси не перевищують 10 осіб на одного касира, в Києві, враховуючи найбільший пасажиропотік в країні, кількість пасажирів в черзі сягає 15-20 осіб”, – йдеться у повідомленні.
Для пасажирів, які прийшли купити квитки, на вокзалах в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові та Львові організували безкоштовний чай та воду.
Поїзди рухаються за графіком.
Нагадаємо, у неділю 23 березня УЗ повідомила про технічний збій, через який припинив роботу застосунок і сайт компанії. Компанія оперативно перебудувала процеси, посиливши каси додатковими працівниками і розпочавши оформлення квитків безпосередньо на борту. Були тимчасово відкриті продажі квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Фото: УЗ
КиївВладаОксана Олійникова