При реконструкції Дегтярівського шляхопроводу в столиці ціни на будматеріали були завищені в рази, – ЗМІ

При реконструкції Дегтярівського шляхопроводу в столиці ціни на будматеріали були завищені в рази, - ЗМІ

У кошторисі на реконструкцію столичного Дегтярівського шляхопроводу журналісти виявили завищені у кілька разів ціни на будматеріали. Зазначається що підрядник, ТОВ “Ростдорстрой,  вказав захмарну вартість асфальту, арматури та спеціальної смоли.

Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні проекта “Наші гроші”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

““Наші гроші” отримали у своє розпорядження кошторис комунального “Київатодору” на реконструкцію Дегтярівського шляхопроводу вартістю 920 млн грн. Кошторис не був оприлюднений під час тендеру у системі “Прозорро”, відтак “Центр протидії корупції” подав запит на його розкриття”, – йдеться в дописі.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зазначається, що ТОВ “Ростдорстрой”, яке отримало підряд на реконструкцію, заклало у кошторис:

  • Поліуретанову смолу Sika Icosit KC 340/45 по 2 841 грн/кг, що у 2,5 раза дорожче, ніж в Польщі (відведено 155 млн гривень).

  • Асфальт по 7 195 грн/т, що на 20% вище, ніж в інших регіонах України (відведено 115 млн гривень).

  • Арматурну сталь по 63 435 грн/т, що на 42% дорожче, ніж у “Київавтодору” (відведено 29 млн гривень).

  • Пісок по 585 грн/куб. м, що на 27% дорожче, ніж пропонували постачальники (відведено 13 млн гривень).

  • Щебенево-піщану суміш С5 по 1 088 грн/куб. м, що на 43% дорожче, ніж пропонували раніше постачальники (відведено 7 млн гривень).

Журналісти зауважили, що за даними системи “E-Data”, станом на кінець лютого 2024 року “Київавтодор” заплатив за цей міст “Ростдорстрою” 313 млн гривень.

Згідно з даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ “Ростдорстрой” зареєстровано в 2005 році в Одесі. Статутний фонд – 5,13 млн гривень. Кінцеві бенефіціарні власники – Євген Коновалов і Юрій Шумахер. Засновник – ТОВ “Юттема АУ ГмбХ” (Австрія), директор – Олексій Андрюшин.

У КМДА зауважили на повідомлення про завищені ціни на реконструкцію шляхопроводу. 

“За результатами тендеру через PROZORRO найнижчу ціну з реконструкції аварійного шляхопроводу надав підрядник ТОВ “Росдорстрой”. Із ним у травні 2023 року уклали договір із динамічною ціною”, – йдеться в коментарі. Крім того, у повідомленні наголосили, що “роботи оплачуються лише після експертизи Актів виконаних робіт за ринковими цінами, які не перевищують ціни, рекомендовані ДП “Національний інститут розвитку інфраструктури””.

Нагадаємо: 1 червня 2023 року між КК “Київавтодор” та ТОВ “Ростдорстрой” був підписаний договір на проведення реконструкції Дегтярівського шляхопроводу вартістю 920 млн гривень. Реконструкція передбачає повну заміну шляхопроводу. Підрядником  “Ростдорстрой” для вказаних робіт було обрано без конкурсу, адже бажаючих позмагатися з ним більше не знайшлося.

Читайте: Дегтярівський шляхопровід в Києві реконструюватиме фірма з оточення мера Одеси Труханова

Як інформувала KВ, 30 вересня в ході ремонтних робіт впали кілька прольотів Дегтярівського шляхопроводу. Інцидент трапився при встановленні нових конструкцій. у КМДА заявили, що обвал балок на будівельному майданчику Дегтярівського шляхопроводу не вплине на вартість реконструкції. Усі наслідки обвалу ліквідує виконавець робіт ТОВ  “Ростдорстрой” власним коштом.

Читайте: У Києві на Шулявці обвалилися прольоти Дегтярівського шляхопроводу (фото)

Рух Дегтярівським шляхопроводом для проїзду автотранспорту та трамваю відкрили 20 грудня минулого року. Всі заплановані роботи мають намір завершити наступної весни. Мер столиці знову зазначив, що збитків міському бюджету  затримкою реконструкції не завдано, адже відповідальність несе виключно підрядна організація.

Читайте: Достроково втомився: чому обвалився Дегтярівський шляхопровід та що з ним буде далі

Фото: КМДА

КиївВлада

Автор:
Олександр Попов
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Пилити по-новому”: Нацполіція розслідує розкрадання бюджетних коштів у “Київпастрансі” у 2024-2025 роках
“Пилити по-новому”: Нацполіція розслідує розкрадання бюджетних коштів у “Київпастрансі” у 2024-2025 роках
09:00 Минулорічна зміна керівництва “Київпастрансу”, схоже, ніяк не повпливала на те, яким чином працює дане КП. Наразі Нацполіція розслідує кримінальну справу за фактами “бюджетних…
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
09:00 Державні органи продовжують спроби зупинити в столиці будівництво клубного будинку (КБ) на вул. Августина Волошина, 32-А (Караваєві Дачі, Солом’янський район). Мова йде про…
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
13:00 Судячи з усього, передача столичною владою понад 138 га землі у районі затоки “Верблюд” в Оболонському районі в користування ТОВ “Дніпровська Рив’єра” є…
Banner
QlU7mDx4