У “Київводоканалі” відновили коректну роботу платіжних систем. Наразі нарахування за послуги водопостачання та водовідведення на всіх онлайн-платформах відображаються правильно.
Про це КВ стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міської державної адміністрації (КМДА).
Як розповіли у “Київводоканалі”, вчора, 9 лютого, через технічний збій роботи платіжних систем споживачі могли побачити завищені рахунки.
У компанії підкреслюють, що проблема виникла саме через некоректну роботу платіжних систем.
Згідно з повідомленням, наразі всі нарахування відображаються правильно, і споживачі можуть здійснювати оплату за послуги.
Зазначається, що споживачам, які встигли сплатити більші суми, аніж їхні фактичні нарахування за послуги, проведуть перерахунок, і залишок буде перенесений авансом на наступний період.
Раніше КВ повідомляла, що у Києві тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення не підвищували, а невідповідності у нарахуваннях спричинив технічний збій у платіжних системах.
Читайте: “Захмарні” ціни на воду у платіжках киян спричинив технічний збій, – “Київводоканал”
Фото: comments.ua
КиївВлада