У столиці готують до протиаварійних заходів шляхопровід біля метро “Берестейська”. На початку повномасштабного вторгнення росії цей транспортний об’єкт зазнав пошкоджень, однак чи саме це стало причиною ремонтних робіт – в опублікованих документах не вказано. Як би там не було, вартість ремонту суттєва – 52,75 млн гривень, а триватимуть роботи більше року.
Як стало відомо KВ з оголошення електронної системи ProZorro, 27 листопада 2023 року КП “Київавтошляхміст” (*) уклало з ТОВ “Компанія “Командор” (**) договір на виконання протиаварійних заходів на трамвайному шляхопроводі на перетині вулиць Дегтярівської та Василенка з проспектом Берестейським (колишнім Перемоги) біля станції метро “Берестейська”. Ціна договору склала 52,75 млн гривень.
Підписуйтесь на “КиївВладу”
У договорі зазначено, що роботи замовили “у зв’язку з ознаками загрозливого руйнування та консервації технічного стану шляхопроводу”. За умовами угоди, до кінця грудня 2024 року підрядник повинен буде організувати дорожній рух на період виконання робіт, відремонтувати деформаційні шви, поверхні бетонних опор, прогонових будов та мостового полотна, улаштувати водовідведення та гідроізоляцію, а також відновити благоустрій.
Бажаючих позмагатися за вказаний підряд, крім ТОВ “Компанія “Командор”, більше не знайшлося, тому з цієї фірмою і уклали договір.
Зазначимо, що у 2021 році зі шляхопроводу біля метро “Берестейська” обвалився бетон. Тоді комунальники стверджували, що це сталося через зіткнення вантажівки з конструкціями шляхопроводу.
Нагадаємо, що на початку повномасштабного вторгнення – 26 лютого 2022 року – шляхопровід над Берестейським проспектом зазнав пошкоджень внаслідок спроби ворога атакувати розташовану поруч військову частину Генштабу ЗСУ.
Згідно з даними аналітичної системи Youcontrol, ТОВ “Компанія “Командор” зареєстровано в 1996 році, місцем реєстрації значиться оздоровчий табір “Веселка” в селищі Седнів Чернігівської області. Статутний капітал – 205 тис. гривень. Засновник компанії – Андрій Блиндарь, директор – Валерій Опанасенко.
У 2021 році серед засновників цієї компанії зазначалось ТОВ “Будкомплект Сервіс”, яке належить Олександру Єфімчуку. У 2018 році він був одним із співвласників ТОВ “Спецбуд-плюс” (***), яке в той час потрапило у гучний скандал, пов’язаний з ремонтом Шулявського шляхопроводу. Нагадаємо, у фінал відповідного тендеру КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва” вийшло дві компанії – ТОВ “Спецбуд-плюс” та ТОВ “Північно-український будівельний альянс”, яке й стало переможцем з ціновою пропозицією 598,49 млн гривень. Однак, згодом виявилося, що конкуренція між цими фірмами була несправжньою, адже вони обидві пов’язані зі скандальним забудовником, депутатом Верховної Ради VIII скликання, депутатом Київради VI скликання (партія “УДАР” Віталія Кличка) Максимом Микитасем. Так, ТОВ “Північно-український будівельний альянс” належить Андрію Якусевичу – екс-помічнику Максима Микитася у парламенті, а ТОВ “Спецбуд-Плюс” раніше було афілійоване з державною корпорацією “Укрбуд”, яку колись очолював Микитась.
За даними Clarity Project, незважаючи на 27-річну історію свого існування ТОВ “Компанія “Командор” почало приймати участь у публічних закупівлях тільки в 2021 році, і з того часу з урахуванням нинішнього отримало 5 підрядів на 349,88 млн гривень. Найбільшим замовником є КП “Київавтошляхміст”, яке віддало цій фірмі 4 підряди на 224,62 млн гривень. Зокрема в липні сторони уклали угоду вартістю майже 120 млн гривень на виконання протиаварійних робіт по заміні гідроізоляції на Південному мосту та його правобережній естакаді “В”.
Однак, як раніше повідомляла KВ, компанії “Командор” дістаються коштовні підряди і поза ProZorro. Вони, до речі, стали предметом уваги правоохоронців. За матеріалами кримінального провадження (від 10.08.2022 року №12022100000000595) Нацполіції, протягом 2022 року КП “Житлоінвестбуд-УКБ” замовляло у ТОВ “Компанія “Командор” та ТОВ “БК “Аскон” роботи з відновлення пошкоджених рашистами житлових будинків. Як встановили у поліції, до актів виконаних робіт по цих підрядам були внесені недостовірні відомості, а “зайві” бюджетні кошти були привласнені. За інформацією керівництва “Житлоінвестбуд-УКБ”, підрядників для цих робіт обирали “за принципом пропозиції нижчої ціни та наявності досвіду”.
Нагадаємо, незважаючи на кримінальне провадження, в кінці червня поточного року згадане ТОВ “БК “Аскон” також отримало велике замовлення – від КП “Житлоінвестбуд-УКБ” на завершення реконструкції житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-А за 521,93 млн гривень.
КП “Київавтошляхміст” засновано Київрадою в 1992 році. Основний вид діяльності – допоміжне обслуговування наземного транспорту. З листопада 2019 року підприємством тимчасово керує Богдан Кобернюк.
КП “Київавтошляхміст” входить в структуру КК “Київавтодор”, генеральним директором якої з 5 липня 2022 року єОлександр Федоренко. Він же з 19 травня 2020 року очолював цю комунальну корпорацію на правах виконувача обов’язків керівника.
КК “Київавтодор” підпорядкована Департаменту транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА), яким з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор.
Діяльність Департаменту транспортної інфраструктури КМДА направляє, координує та контролює особисто голова КМДА Віталій Кличко.
* КП “Київавтошляхміст” (код ЄДРПОУ: 03359018)
** ТОВ “Компанія “Командор” (код ЄДРПОУ: 22827823)
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…