У Вашингтоні впродовж 1-5 березня відбувається низка зустрічей і заходів “Діалогу про майбутнє: Україна-США”. Представники української делегації зустрічаються з американськими конгресменами, політиками, політологами,представниками засобів масової інформації, експертами в сфері налагодження комунікацій і виборчих кампаній.
По це KV стало відомо з повідомлення організаторів візиту.
Ключова ціль візиту української делегації до США – налагодження якісного і конструктивного діалогу між представниками ділових кіл двох країн. Безпосередня взаємодія відкриває нові можливості для розвитку конструктивної співпраці, дає змогу змогу обмінюватися досвідом, розширювати контакти і поглиблювати взаєморозуміння.
Першого березня у Вашингтоні відбулася зустріч з Лейфом Ларсоном – письменником та продюсером, експертом виборчих кампаніях, членом Американської асоціації політичних консультантів. Основною темою обговорення була реабілітація бренду України в США.
Лейф Ларсон забезпечив проведення успішної кампанії губернатора Каліфорнії Піта Вілсона, а також багатьох інших конгресменів на Капіталійському пагорбі. Працював з політиками на всіх рівнях американського уряду, керував повним циклом передвиборчого процесу.
Керівник української делегації Катерина Одарченко, – політичний експерт, президент Інституту демократії та розвитку “Polita”, засновник SIC Group Ukraine, автор книги “Игра в выборы. Секреты политических коммуникаций”. У своєму Facebook вона зазначила, що під час зустрічі з Лейфом Ларсеном були обговореніпитання позиціонування національного бренду “Україна” у США та у світі, шляхи його поліпшення в різних площинах.
Президент авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” Євгеній Дихне під час дискусії з Лейфом Ларсеном поцікавився якими є ключові складові персональної репутації політика, керівника компанії, побудови корпоративних комунікаційних каналів. Американський експерт зазначив, що для кожної цільової аудиторії необхідне систематичне інформування про діяльність політика, компанії і підтримка зворотного зв’язку. Люди хочуть, щоб їхня думка була почута і враховна, це важливо для взаємної довіри.
Під час проведення зустрічі також була представлена візія української національної ідеї (National Idea), як оптимального шляху розбудови в Україні сучасної політичної нації. Також жваву дискусію викликало питання подолання “пострадянського шоку” в українському суспільстві, поєднання національної ідеї з національним українським брендом, позитивним брендингом України в США і світі.
Захід проходить під егідою Інституту демократії та розвитку “Polita”, а також SIC Group Ukraine. Офіційними партнерами заходу також є BASE Capital Management та “Міжнародні Авіалінії України” (Ukraine International Airlines).
Фото: надане організаторами “Діалогу про майбутнє: Україна-США”