Столична влада запевняє, що заплановані роботи на мосту Метро у 2024 році не вплинуть на роботу метрополітену

Столична влада запевняє, що заплановані роботи на мосту Метро у 2024 році не вплинуть на роботу метрополітену

У Департаменті транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації (КМДА) наголосили, що заплановане на наступний рік виконання робіт із підсилення опор мосту Метро не вплине на роботу столичного метрополітену.

Про це KВ дізналася із повідомлення пресслужби КМДА.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

У КМДА закликають киян не вірити брехливій інформації анонімних Telegram-каналів.

“На сьогодні розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт”, – повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

Він також підкреслив, що на роботу метрополітену виконання робіт не вплине – “червона” гілка метро працюватиме в штатному режимі.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Можна припустити, що реакція Департаменту транспортної інфраструктури на цю ситуацію пов’язана із коментарем голови постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрія Вітренка в ефірі телемарафону.

За його словами, у Києві “червона” гілка метрополітену може закритися на ремонт, але тільки у тому випадку, якщо експертиза підтвердить аварійний стан мосту Метро. 

Нагадаємо, у 2018 році проєктувальник мостів, співпроєктувальник мосту Метро у Києві Георгій Росновський наголосив, що у Києві будь-якої хвилини може обвалитися міст Метро. Така загроза виникла через те, що під час будівництва напружені пучки арматур добре не ізолювали.

У 2021 році КВ писала, що столична міськрада зробила ще один крок для того, щоб КП “Київавтодор” отримав від Європейського інвестиційного банку кредит у розмірі 60 млн євро. Ці гроші комунальні “дорожники” збираються витратити на реконструкцію мосту Метро – одного із багатьох аварійних київських мостів. Якщо міська влада відмовиться від подальших переговорів щодо цього кредиту, на Київ буде накладено фінансові санкції.  При цьому поки навіть невідомо, скільки коштів з міського бюджету піде на погашення відсоткової ставки за такою позикою.

Раніше KВ повідомила, що орієнтовно до 11 червня 2024 року продовжено перекриття руху правою смугою проїжджої частини з бульв. Миколи Міхновського до просп. Валерія Лобановського. Зміни пов’язані з просіданням ґрунту поблизу станції метро “Деміївська”.

Читайте: Через просіданням ґрунту біля станції “Деміївська” перекриття правої смуги з бульвара Міхновського до проспекта Лобановського продовжено 11 червня

Фото: Вечірній Київ 

КиївВлада

Автор:
Владислава Олійник
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
09:00 Державні органи продовжують спроби зупинити в столиці будівництво клубного будинку (КБ) на вул. Августина Волошина, 32-А (Караваєві Дачі, Солом’янський район). Мова йде про…
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
13:00 Судячи з усього, передача столичною владою понад 138 га землі у районі затоки “Верблюд” в Оболонському районі в користування ТОВ “Дніпровська Рив’єра” є…
“Невиліковна корупція”: СБУ розслідує “розпили” у КМДА при наданні соціальних послуг хворим киянам
“Невиліковна корупція”: СБУ розслідує “розпили” у КМДА при наданні соціальних послуг хворим киянам
09:00 Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА продовжує “тонути” в кримінальних справах. Після того, як у грудні 2024-го його директору Руслану Світлому (на колажі)…
Banner
QlU7mDx4