У Києві почали боротися із “вивісковим спамом” (фото)

У Києві почали боротися із “вивісковим спамом” (фото)

У Києві почали боротися із “вивісковим спамом”, – копіюванням вивісок на усю лицеву частину закладу. Столичні комунальники також пояснили, які вимоги до типу вивісок у вікнах, вітринах та на прозорій частині вхідних дверей передбачаються новими правилами.

Про це KВ стало відомо з повідомлення Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“Хочемо показати вам наочний приклад можливих змін до Порядку розміщення вивісок у місті Києві. Розташування конструкцій, відображене у верхній частині світлини, відповідає чинним правилам розміщення. Зміни до правил передбачають встановлення вимог до відстані між конструкціями для одного власника. Це допоможе уникнути перенасичення вивісками фасадів будівель”, – наголосили комунальники.

На зображенні може бути: вулиця та текстЗазначається, що такий приклад копіювання вивісок на усю лицеву частину закладу не єдиний.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

“Раніше такі обмеження не були передбачені, що давало можливість власникам розміщувати кілька конструкцій площею до 3 м² розташованих поруч одна до одної. Це могло спричинити майже повне перекриття вивісками значної частини фасаду”, – йдеться у повідомленні.

Крім того, змінами передбачена вимога до типу вивісок у вікнах, вітринах та на прозорій частині вхідних дверей.Так, за новими правилами конструкцію на площині вікна можливо буде розмістити виключно у формі окремих об’ємно-просторових літер.

Нагадаємо, наприкінці червня у Києві ініціювали зміни до чинного Порядку розміщення вивісок. Це рішення прийняли з метою забезпечити більш чітку процедуру розміщення рекламних вивісок аби зберегти автентичність історичного середовища міста. 

Також, Управління з питань реклами КМДА тимчасово надаватиме адміністративні послуги з видачі, продовження та анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Дія цього рішення розповсюджується на період воєнного стану та протягом 30 днів після його припинення чи скасування.

Читайте: У Києві з початку 2023 року бізнес подав таку ж кількість заяв на оформлення реклами, як за весь минулий рік

Фото: Управління з питань реклами КМДА

КиївВлада

Автор:
Оксана Олійникова
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Мертві душі та завищення цін: Нацполіція продовжує вивчати діяльність “Київтеплоенерго”
Мертві душі та завищення цін: Нацполіція продовжує вивчати діяльність “Київтеплоенерго”
09:00 Столична Нацполіція продовжує фіксувати факти можливих корупційних правопорушень в роботі КП “Київтеплоенерго”. Так, цьогоріч була відкрита справа щодо ймовірних “розпилів” при проведенні різних…
“Київавтодор” вклав 145 млн гривен у спецтехніку: хто постачальник і як вдалося уникнути конкуренції
“Київавтодор” вклав 145 млн гривен у спецтехніку: хто постачальник і як вдалося уникнути конкуренції
09:00 Столична комунальна корпорація “Київавтодор” вперше з початку 2025 року провела закупівлю великої спецтехніки – 12 самоскидів із обладнанням для ямкового ремонту, які розподілять…
Забудова “Буревісника”: державні органи намагаються завадити компанії із орбіти Татарова і Вавриша
Забудова “Буревісника”: державні органи намагаються завадити компанії із орбіти Татарова і Вавриша
09:00 У столиці вже понад п’ять років тривають судові спори навколо запланованого будівництва ЖК на вул. Здолбунівській, 2 (Позняки). Генпрокуратура спільно з КМДА, ФДМУ…
Banner
QlU7mDx4