У Києві почали боротися із “вивісковим спамом” (фото)

У Києві почали боротися із “вивісковим спамом” (фото)

У Києві почали боротися із “вивісковим спамом”, – копіюванням вивісок на усю лицеву частину закладу. Столичні комунальники також пояснили, які вимоги до типу вивісок у вікнах, вітринах та на прозорій частині вхідних дверей передбачаються новими правилами.

Про це KВ стало відомо з повідомлення Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“Хочемо показати вам наочний приклад можливих змін до Порядку розміщення вивісок у місті Києві. Розташування конструкцій, відображене у верхній частині світлини, відповідає чинним правилам розміщення. Зміни до правил передбачають встановлення вимог до відстані між конструкціями для одного власника. Це допоможе уникнути перенасичення вивісками фасадів будівель”, – наголосили комунальники.

На зображенні може бути: вулиця та текстЗазначається, що такий приклад копіювання вивісок на усю лицеву частину закладу не єдиний.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

“Раніше такі обмеження не були передбачені, що давало можливість власникам розміщувати кілька конструкцій площею до 3 м² розташованих поруч одна до одної. Це могло спричинити майже повне перекриття вивісками значної частини фасаду”, – йдеться у повідомленні.

Крім того, змінами передбачена вимога до типу вивісок у вікнах, вітринах та на прозорій частині вхідних дверей.Так, за новими правилами конструкцію на площині вікна можливо буде розмістити виключно у формі окремих об’ємно-просторових літер.

Нагадаємо, наприкінці червня у Києві ініціювали зміни до чинного Порядку розміщення вивісок. Це рішення прийняли з метою забезпечити більш чітку процедуру розміщення рекламних вивісок аби зберегти автентичність історичного середовища міста. 

Також, Управління з питань реклами КМДА тимчасово надаватиме адміністративні послуги з видачі, продовження та анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Дія цього рішення розповсюджується на період воєнного стану та протягом 30 днів після його припинення чи скасування.

Читайте: У Києві з початку 2023 року бізнес подав таку ж кількість заяв на оформлення реклами, як за весь минулий рік

Фото: Управління з питань реклами КМДА

КиївВлада

Автор:
Оксана Олійникова
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Переплата як система: Нацполіція розслідує службову недбалість посадовців “Київміськсвітла”
Переплата як система: Нацполіція розслідує службову недбалість посадовців “Київміськсвітла”
09:00 Столичні правоохоронці наразі розслідують як мінімум три відносно нових кримінальних провадження за фактами службової недбалості з боку посадовців КП “Київміськсвітло”. Йдеться про ймовірні…
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: "Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно"
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: “Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно”
17:33 Старший лейтенант Максим Іващенко, який виконує обов’язки командира однієї з розвідувальних рот легендарної «Сталевої сотки», поділився своїм досвідом та думками про зміни, що…
Справа “Київ Терміналу”: російському бізнесмену “не світять” 24 млн доларів зі столичного бюджету
Справа “Київ Терміналу”: російському бізнесмену “не світять” 24 млн доларів зі столичного бюджету
09:00 Нещодавно була поставлена крапка у судовій справі про стягнення з бюджету Києва 24,46 млн доларів США (671,5 млн гривень) на користь ТОВ “Київ…
Banner
QlU7mDx4