З 6 травня запрацювали облікові бази ПаАТ “АК “Київводоканал”, тож мешканці столиці мають змогу передати показання своїх лічильників.
Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні Київської міськдержадміністрації (КМДА).
“Для коректних нарахувань за спожиті комунальні послуги варто щомісяця передавати показання лічильників гарячої і холодної води із 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно передавати показання лічильників води, навіть якщо вони не змінились”, – йдеться в повідомленні.
Для мешканців столиці, які вимушено залишили свої домівки з початком війни та не мають можливості вчасно передати показання лічильників, нарахування будуть здійснені за середнім обсягом споживання на підставі даних попередніх періодів. Але при подальшому наданні споживачем уточнених даних показники будуть скориговані та буде зроблений перерахунок.
Показання слід передавати до останнього дня місяця одним із зручних способів:
-
в особистому кабінеті на сайті комунального концерну “Центр комунального сервісу”;
-
за телефонами для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
-
за номером безкоштовної телефонної лінія для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
-
за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим) – (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
-
через скриньки для передачі показань за адресами.
Нагадаємо, у столиці з понеділка, 2 травня, сервісні центри “Центру комунального сервісу” (ЦКС) відновлюють особистий прийом споживачів ще у 8 районах. Нещодавно відновили роботу два центри у Дніпровському та Шевченківському районах міста, тож відтепер в усіх районах столиці можна буде за попереднім записом отримати консультації фахівців.
Читайте: З 1 до 5 числа кожного місяця показання лічильників не приймаються, – “Київводоканал”
Фото: ПрАТ “АК “Київводоканал”