У п’ятницю, 1 грудня, мер Києва Віталій Кличко відкрив рух спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та автобусне сполучення для пасажирів з лівого берега на правий Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.
Про це, як передає KВ, повідомив Київський міський голова Віталій Кличко.
Як розповів мер Києва, на першому етапі на мосту працюватиме автобусний маршрут № 111 за напрямком “Станція метро “Площа Українських Героїв” – станція метро “Лівобережна”.
У повідомленні зазначається, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – це найбільший з обʼєктів транспортної інфраструктури Києва та України. Протяжність мостового переходу – понад 10 км.
“І проїзд на Бальзака, і ремонт Центральної Садової плануємо завершити наступного року”, – додав очільник Києва.
Також він зазначив, що сьогодні відбуваються підготовчі роботи для подальших будівельних робіт із влаштування тунелю під залізничними коліями. І продовжується зведення насипу земляного полотна на ділянці Русанівських садів з будівництвом гілок метрополітену.
У повідомленні йдеться, про триває монтаж та укрупнення металоконструкцій прогонових будов від Центральної Садової в бік залізниці. Споруджують підпірні стіни та влаштовують мережу зовнішнього освітлення.
“Отже – автопроїзд ми забезпечили. В кінці наступного року він буде можливим вже і на вулицю Бальзака. А фінальним етапом, найочікуванішим, стане запуск метро на Троєщину!”, – повідомив Віталій Кличко.
Як повідомляла KВ, розробка проекту Подільського мостопереходу розпочалася тридцять років тому – в 1987 році. Будівництво мосту стартувало 1993 року, але незабаром було припинено через брак грошей. Відновили його будівництво через 10 років – у грудні 2003 року: тоді підрядником виступало ПАТ “Мостобуд”, і в жовтні 2010 року в експлуатацію було здано першу чергу цього об’єкта. Втім, у 2014 році роботи знову були заморожені – у тому числі через фінансові проблеми підрядника.
Читайте: Ответственных за строительство Подольского моста рекомендовали привлечь к ответственности
Через три роки, у 2017 році, за будівництво цього обєкту взявся новий підрядник – ТОВ “Еко-Буд-Трейд”. Реалізація даного проєкту вказаною компанією неодноразово звертала на себе увагу правоохоронних органів – протягом 2018-2021 років було відкрито як мінімум три кримінальних провадження за фактами можливих “бюджетних розпилів” при проведенні цих робіт. Крім того, свої претензії до темпів будівництва та бюджетних видатків на нього неодноразово виражали депутати Київради. Зокрема, у 2021 році народні обранці були незадоволені збільшенням об’ємів фінансування цих робіт у минулому році з 716,6 млн гривень до 2,2 млрд гривень. Проте гучні заяви депутатів не мали жодного ефекту.
Читайте: Кличко розповів, що не так з мостами Києва
Також KВ повідомила, що в період 2024-2025 років Подільський мостовий перехід (Подільський міст) має бути добудовано до 88% повної готовності. На це протягом двох років з бюджету Києва буде витрачено 1,8 млрд гривень, яких не вистачить навіть на 1 кілометр переходу.
Читайте: В 2025 році Подільський міст не буде повністю готовий
Фото: Telegram-канал Віталія Кличка