У Київраді назвали причини мільярдних збитків комунальних перевізників

У Київраді назвали причини мільярдних збитків комунальних перевізників

Депутатка Київради Ксенія Семенова (фракція “Слуга народу”) звинуватила Департамент транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА) у лобіюванні інтересів приватних перевізників, що призводить до мільярдних збитків комунальних перевізників. Мова йде про рішення Ради оборони столиці щодо зупинки громадського транспорту на час повітряних тривог. На думку депутатки, “транспортні” чиновники при цьому дозволяють працювати в столиці приватним автобусним перевізникам (не розривають з ними договори) та не змушують їх встановлювати систему онлайн-оплати проїзду. 

Як стало відомо KВ, під час сьогоднішнього засідання Київради депутатка Ксенія Семенова підняла питання стосовно відсутності контролю з боку Департаменту транспортної інфраструктури КМДА над роботою приватних автобусних перевезень.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Своє обурення з приводу такої роботи чиновників народна обраниця висловила в контексті обговорення фактів порушень з боку посадовців столичних мерії та міськради.

“Я хочу нагадати, що Департамент [транспортної інфраструктури КМДА] системно працює на шкоду громадського транспорту і на користь приватних перевізників. Чому Київ втрачає мільярдні доходи під час зупинок громадського транспорту на час повітряних тривог? Водночас приватні перевізники не зупиняються під час них. І департамент не розриває з такими перевізниками договірні відносини. При цьому ми дозволили приватним перевізникам не встановлювати систему онлайн-оплати проїзду, чим допомагаємо їм уникати сплати податків у повній мірі. Я буду звертатися з цього приводу до Бюро економічної безпеки та до прокуратури”, – заявила Ксенія Семенова.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Читайте: Автобусні перевезення в Києві організовують із безліччю порушень


Як повідомляла KВ, відповідно до рішення Ради оборони Києва від 29 липня 2022 року, з 1 серпня минулого року увесь наземний громадський транспорт столиці має зупинятися на час повітряної тривоги. Цю ініціативу пояснювали тим, що вона повинна сприяти безпеці пасажирів – мовляв, громадяни зможуть виходити з автобусів, тролейбусів та трамваїв, щоб скористатися укриттями цивільного захисту під час ракетних обстрілів. 

Читайте: Наземний громадський транспорт зупинятиметься на час повітряної тривоги, – КМДА


Втім, таке рішення викликало значний суспільний резонанс та незгоду з боку окремих депутатів столичної міськради. Так, 22 вересня 2022 року Ксенія Семенова спільно з чотирма колегами зареєстрували в Київраді проєкт рішення №08/231-1323/ПРПро невідкладне забезпечення безперебійного перевезення пасажирів транспортом у межах Києва під час повітряної тривоги”. Згідно з цим документом, депутатка запропонувала доручити КМДА “організувати безперебійне перевезення пасажирів”, тобто – зробити так, щоб громадський транспорт не зупинявся у такі періоди.

Читайте: Зупинку транспорту під час повітряних тривог у Києві не скасують: Кличко відповів на петицію


Депутати вказали, що рішення Ради оборони, зокрема, “збільшує збитки перевізників та витрати пасажирів, які вимушені обрати інший вид транспорту, у тому числі таксі, та втрачати час”. Крім того, народні обранці повідомили, що “за чисельними свідченнями та матеріалами ЗМІ пасажири здебільшого залишаються в транспорті або на зупинці”, а “непрацюючий транспорт не дає пасажирам можливості дістатися відомого їм укриття, яке гарантовано буде доступне”. 

Проте, станом на сьогодні цей документ так і не було затверджено Київрадою.

Нагадаємо також, столична влада вже більше семи років обіцяє повністю ввести в дію Автоматизовану систему оплати проїзду (АСОП), яка має дозволити пасажирам користуватися громадським транспортом за допомогою електронних квитків. Втім, з різних причин ця реформа не була повністю реалізована: якщо впровадити такий спосіб оплати в транспорті комунальних перевізників (КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс”) керівництво міста змогло, то з приватними перевізниками, т.зв. “маршрутками”, воно не впоралося. Як наслідок – на жодному з таких маршрутів не працює АСОП.

Читайте: Общественному транспорту Киева разрешили работать без электронного билета минимум до конца 2021 года


Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко.

Фото: “Вечірній Київ”

КиївВлада

Автор:
Іван Кулик
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4