“Укрзалізниця” з 4 по 10 серпня у своїй системі онлайн-продажу квитків на внутрішні маршрути заблокувала 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком УЗ. Це стало частиною посиленого контролю, який почався з березня. Загальна кількість заблокованих акаунтів з того часу сягнула 3806.
Про це, як передає КВ, йдеться в повідомленні АТ “Укрзалізниця”.
Зазначається, що користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:
- створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них невелику кількість квитків, щоб обійти блокування,
- намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (вочевидь, очікуючи на “замовлення”),
- купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були “спіймані” антифрод-системою.
Укрзалізниця посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами.
“…за минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня маємо вже 3806 заблокованих акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність”, – йдеться в дописі.
Система УЗ виявляє такі дії:
- Утримання квитків: резервування місць без подальшої оплати, що блокує їх для інших пасажирів.
- Масові покупки: придбання великої кількості квитків на різні прізвища.
- Надмірні резервації: системне бронювання місць на 15 хвилин без оплати.
- Надмірна кількість пошукових запитів: акаунт перевантажує систему постійними пошуками квитків.
- Кількість акаунтів, привʼязаних до однієї банківської картки чи однієї електронної пошти.
В УЗ навели випадки, як за останні два тижні системи зокрема заблокували:
- Користувача, який створював акаунт, купував квитки на різні прізвища, потім видаляв акаунт і створював новий, щоб обійти антифрод-систему. Загалом цей користувач створив 8 повʼязаних акаунтів, всі вони наразі заблоковані.
- 18 одночасно існуючих повʼязаних акаунтів, які належали одному користувачу та створених для обходу блокування на придбання великої кількості квитків.
- Акаунт, створений 2 серпня, з якого користувач намагався 134 рази бронювати квитки на 15 хвилин і жодного разу не оплатив квиток.
- Користувача, який придбав більше 200 квитків через застосунок та намагався виправдати свою діяльність тим, що нібито організовує поїздки для дитячих груп та допомагає обласним адміністраціям.
“Нагадуємо, що застосунок Укрзалізниці призначений для замовлення подорожей фізичних осіб — декількох пасажирів чи родини. Клієнтам, які справді організовують групові поїздки, пропонуємо зручний сервіс для оформлення квитків”, – зауважили у дописі.
Читайте: “Укрзалізниця” запроваджує верифікацію через Дія.Підпис для квитків на деякі поїзди
Фото: УЗ
КиївВладаОлександр Попов