На станціях метро QR-код, згенерований у застосунку “Київ Цифровий”, тимчасово не працює. Фахівці КП “Київський метрополітен” повідомляють, що збій стався з технічних причин.
Про це, як стало відомо KВ, повідомляє КМДА з посиланням на КП “Київський метрополітен”.
“Фахівці оператора автоматизованої системи оплати проїзду КП “ГІОЦ” намагаються якнайшвидше вирішити питання. Про відновлення роботи QR-кодів буде повідомлено додатково”, – йдеться у повідомленні.
Усі інші засоби оплати проїзду працюють у звичайному режимі.
Сплатити за проїзд можна:
- транспортною карткою;
- паперовим qr-квитком;
- безконтактною банківською карткою;
- мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
Нагадаємо, 8 березня на станціях столичного метро знову стався збій у роботі комплексів самообслуговування.
Читайте: На станціях столичного метро призупинено продаж паперових QR-квитків
Фото: відкриті джерела