У столиці стався транспортний колапс через 9-годинну повітряну тривогу (фото)

У столиці стався транспортний колапс через 9-годинну повітряну тривогу (фото)

У Києві ускладнилася ситуація з транспортом після тривалої повітряної тривоги, яка тривала 9 годин. Величезні затори та довгі черги до станцій метро публікують місцеві пабліки.

Про це КВ стало відомо з публікацій місцевих пабліків та ЗМІ.

“Шалений затор на трасі Київ-Бориспіль, до 10 кілометрів”, – пише ХК Київ.

У столиці стався транспортний колапс через 9-годинну повітряну тривогу (фото)

“На метро Позняки люди стоять навіть на сходах – не можуть спуститися на перон”, – повідомляє ХК Київ.

Київ24 повідомив, що під час тривоги був обмежений рух потягів “червоною” гілкою. Вони курсували лише від станції “Академмістечко” до “Арсенальної”. Рух потягів був призупинений на наземних ділянках, а також через мости.

Користувачі соцмереж пишуть, що платформи столичного метро переповнені, а на зупинках автобусів утворились черги, адже наземний транспорт під час повітряної тривоги не курсував. Відповідні фото та відео розповсюджуються в місцевих пабліках.

Як повідомляє “Інформатор” практично зупинилися усі дороги, що ведуть до мостів на Лівобережжі: Броварський проспект, просп. Соборності (колишній Возз’єднання), вул. Петра Радзіня та усі під’їзди до неї. Став і Воскресенський проспект (колишній бульвар Перова) – водії намагалися потрапити ним ближче до моста Патона, єдиного, що працює під час повітряних тривог.

“Схожа ситуація трапилася і з наземним громадським транспортом, причому не лише на лівому березі. Автобус №40, що їздить за коротеньким маршрутом від селища “ДВС” до ст.м. “Героїв Дніпра”, після закінчення тривоги взагалі не з’явився на маршруті. Хоча, згідно з Києвом Цифровим, обидва автобуси, що працюють на цій ділянці, стояли на двох кінцевих зупинках”, – йдеться у повідомленні.

Через проблеми з транспортом збільшили свої тарифи столичні таксисти. Зранку 5 вересня поїздка службою Uklon з Харківського шосе на Центральний залізничний вокзал стала б у 431 грн, за умови, що служба знайшла б таксиста поряд, готового їхати за таким маршрутом через корки на лівому березі. Втім, пасажирам довелося б піднімати тариф до більш, ніж 500 грн, щоб поїхати – і одразу стати в “тягнучці” перед одним з мостів.

Читайте: Столичне метро поновлює рух у звичайному режимі, – КМДА

Фото: Київ 24, Суспільне, Киевский движ

КиївВлада

Геннадій Олійников

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Оцифрування та електронні замки: у Києві визначились з управлінням комунальною власністю до кінця 2027 року
Оцифрування та електронні замки: у Києві визначились з управлінням комунальною власністю до кінця 2027 року
09:00 Нещодавно столична міськрада ухвалила програму управління об’єктами комунальної власності, розраховану на період 2025-2027 років. Усього на її реалізацію планується витратити 251,3 млн гривень,…
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Banner
QlU7mDx4