На Яготинщині оголошено конкурс на визначення кращої концепції туристичного логотипу громади. Автор кращої емблеми та гасла отримує диплом та цінний подарунок.
Про це KВ стало відомо з публікації Яготинської міської ради.
“Конкурсні роботи повинні відповідати меті конкурсу, бути оригінальними за ідеєю та змістом, лаконічними за формою, містити емблему та гасло, сформульоване українською і англійською мовами, а також опис з обґрунтуванням змісту логотипу та ключової ідеї. Логотип має бути розроблений в 2-х варіантах: кольорове зображення на білому тлі та чорно-біле зображення на білому тлі”, – йдеться у повідомленні.
До самої роботи необхідно подати заяву з відомостями про автора, а саме ПІБ, місце роботи, або навчання та адресу, а також письмову згоду на передачу громаді в особі організатора конкурсу – виконавчого комітету Яготинської міської ради – права інтелектуальної власності і дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоційних цілях на безоплатній основі.
Конкурсні роботи повинні супроводжуватися письмовою заявою, що у разі перемоги автор згоден на передачу громаді в особі організатора конкурсу – виконавчого комітету Яготинської міської ради – права інтелектуальної власності і дає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоційних цілях на безоплатній основі. Проєкти з позначкою “Конкурс на створення туристичного логотипу Яготинської міської територіальної громади” чекатимуть за електронною адресою jagotyn-vkt@ukr.net, або у Відділы культури, туризму та релігій Яготинської міської ради.
Подати заявку та конкурсні роботи можна до 9 червня.
Як раніше писала KВ, Київщина – лідер серед регіонів у створенні додаткових місць в дитячих садках. Протягом 2023 року в області створено понад 2,5 тисячі таких місць.
Читайте: Руслан Кравченко: Київщина торік створила 2,5 тис. додаткових місць в дитсадках
Фото: з відкритих джерел