Від початку травня оператор зовнішньої реклами PRIME Group впроваджує в життя програму медійної допомоги українським компаніям, що відновлюють діяльність під час війни. Програма передбачає безоплатне надання підприємцям рекламних площин для розміщення комерційних повідомлень строком на один місяць. Початок кампанії та локації визначає замовник.
Про це KВ повідомила пресслужба PRIME Group.
Як йдеться у повідомленні, оператор зовнішньої реклами PRIME Group продовжує програму підтримки українських підприємців, що працюють або планують відновити діяльність.
Рекламні кампанії підприємств, що подали заявки в травні, вже розміщено, а деякі вже й завершено. За даними оператора, найбільше рекламодавців в категоріях роздрібної торгівлі, послуг з дизайну, будівництва, пасажирських автоперевезень, автосервісу. Багато анонсів серед сервісних компаній зі сфери медицини та догляду за тілом. Затребуваним в цей час став інвентар не тільки в великих містах, таких як Київ, Львів, Дніпро, Одеса, а й в маленьких містечках.
“Грати на випередження ми звикли давно. Тож для нас було цілком природно не чекати на поліпшення ринкової кон’юнктури, а створювати умови для цього. Ми бачимо, що бізнес реагує на це. Не так швидко, як нам би того хотілося, але достатньо для того, щоб ми вирішили подовжити програму підтримки ще на два місяці”, — говорить Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group.
Зазначається, що збір заявок від підприємців подовжено до кінця серпня. Дізнатися більше про умови розміщення та залишити заявку можна на вебсайті компанії: https://bit.ly/3OS5lGF
Нагадаємо, Кабінет міністрів (КМ) повернув обовʼязкове проведення публічних закупівель для всіх державних та місцевих органів влади та підприємств. У лютому цю норму скасували через воєнний стан.
Читайте: КМ повернув обов’язкові публічні закупівлі в Prozorro
Фото: PRIME Group