Сьогодні, 4 квітня, “Укрпошта” випустила нову марку. Цього разу вона присвячується переможцям “Євробачення-2022” гурту Kalush Orchestra.
Про це KВ стало відомо з повідомлення гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського.
“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!”. А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку “Kalush”, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей — робити все, щоб бути почутими”, – написав Смілянський.
Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. Крім того, 10 квітня відбудеться погашення штемпелем “Перший день” у Києві.
Тираж марки – 130 тисяч листів.
Читайте: “Укрпошта” з 1 квітня знижує тарифи на відправлення до Німеччини
Фото: Ігоря Смілянського