Після масштабної кібератаки “Укрзалізниця” поступово відновлює роботу онлайн-сервісів, однак через високе навантаження можливі тимчасові збої. Щоб забезпечити пасажирів квитками, компанія відкрила додаткові каси у містах із найбільшим пасажиропотоком – у Києві та Львові.
Про це, як передає КВ, повідомили у пресслужбі АТ “Укрзалізниця”.
Як повідомили у пресслужбі компанії, для збалансування попиту відкрито додаткові каси у містах із найбільшим пасажиропотоком. У Києві наразі працюють 27 кас: 25 на Центральному вокзалі та дві додаткові – на Південному. У Львові кількість кас збільшили до 10.
Також пасажирам у касових залах допомагають вокзальні «янголи», які консультують щодо купівлі, повернення квитків та посадки на поїзд.
Тим часом ІТ-команда Укрзалізниці спільно з партнерами цілодобово працює над усуненням наслідків збоїв та повним відновленням систем.
Як інформувала КВ, через тимчасове відключення онлайн-продажу квитків “Укрзалізниця” запровадила низку заходів для комфорту пасажирів. Також, для покращення сервісу вже відкрито додаткові каси у Києві, Вінниці та у Львові.
Читайте: “Укрзалізниця” запровадила компенсації для пасажирів через відсутність онлайн-продажу квитків
Також, “Укрзалізниця” повідомила, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після атаки на ключові операційні системи залізниці.
Читайте: “Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі квитків
Фото: Укрзалізниця
КиївВладаВладислава Олійник