Укрзалізниця повідомила, що сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після атаки на ключові операційні системи залізниці.
«На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб», — пояснили залізничники.
В “Укрзалізниці” запевняють, що під час атаки не допустили витоку жодної сенситивної інформації.
Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.
Як інформувала КВ, у неділю УЗ повідомила про технічний збій, через який припинив роботу застосунок і сайт компанії. Компанія оперативно перебудувала процеси, посиливши каси додатковими працівниками і розпочавши оформлення квитків безпосередньо на борту. Збій в роботі систем АТ “Укрзалізниця” стався через таргетовану кібератаку.
Вчора, 25 березня, “Укрзалізниця” розпочала продаж квитків на поїзди далекого сполучення у низці приміських кас, а також подовжила їхній графік роботи. Це дозволить пасажирам купувати квитки без необхідності їхати на великі вокзали, поки триває відновлення онлайн-сервісів після кібератаки.
Сьогодні, 26 березня, через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня. “Укрзалізниця” радить пасажирам купувати квитки з 9 до 11 ранку та по обіді – 14:30-16:30.
Читайте: “Укрзалізниця” запровадила компенсації для пасажирів через відсутність онлайн-продажу квитків
Фото: УЗ
КиївВладаОксана Олійникова