В 2025 році станція метро “Нивки” має стати інклюзивною на 0,001%

В 2025 році станція метро “Нивки” має стати інклюзивною на 0,001%

У 2025 році планується виділити з бюджету Києва 10 млн гривень на реконструкцію станції метро “Нивки”, що складає 0,001% від усього бюджету реконструкції станції. Мета реконструкції – зробити станцію метро інклюзивною.

Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Київський метрополітен” мають в 2025 році освоїти 10 млн гривень на реконструкцію станції метро “Нивки”. Таким чином, якщо все складеться, на кінець 2025 року роботи з реконструкції “Нивок” будуть зроблені на 0,001%, тобто мова йде про проєктування.

Загальний кошторис реконструкції станції метро “Нивки” складає 1,019 млрд гривень.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Мета реконструкції – зробити “Нивки” станцією метро, доступною для інвалідів та маломобільних верств населення. Про це ще навесні 2021 року сказав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник: “… ми плануємо встановити підйомники, влаштувати тактильну плитку та навігацію, замінити турнікети та встановити двері зі збільшеною шириною дверних полотен”.

“Зараз з 52 станцій Київського метрополітену доступними є 14, тому попереду ще багато роботи. „Святошин“ стала першою, де у конструктив 70-х років, вдалося інтегрувати сучасні підйомники та ліфти. Наступною за таким принципом планується реконструювати „Нивки“. Облаштування станцій метрополітену за програмою доступності — пріоритетний напрямок для нашого підприємства”, — тоді ж зазначав начальник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський.

Читайте: За два роки планується на дві третини зробити інклюзивною станцію метро “Житомирська”

Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр. становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел. 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.

Читайте: В 2025 році можливо розпочнуться роботи з будівництва підземного виходу з метро до “Експоцентру України”

Фото: Каштан медіа

КиївВлада

Автор:
Антон Подлуцький
Рекомендуємо до перегляду
У Києві з другої спроби зноситимуть цех “Більшовика”: вартість зросла до 121 млн гривень
У Києві з другої спроби зноситимуть цех “Більшовика”: вартість зросла до 121 млн гривень
09:00 КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва” вдруге замовило демонтаж цеху №5 заводу “Більшовик” задля подальшої реконструкції розв’язки на перетині Берестейського проспекту з вулицею…
Охорона здоров'я під час війни: Київрада затвердила профільні програми на найближчі роки
Охорона здоров’я під час війни: Київрада затвердила профільні програми на найближчі роки
09:00 Столична міськрада минулого тижня погодила продовження програми “Підтримка та розвиток галузі охорони здоров’я столиці” до 2027 року, а також затвердила програму “Громадське здоров’я”…
Доречність, популізм чи колізія: Київрада затвердила нові правила поведінки в земельній сфері
Доречність, популізм чи колізія: Київрада затвердила нові правила поведінки в земельній сфері
09:00 У відповідь на численні звинувачення столичної влади в масштабній “земельній корупції”, що не вщухають, Київрада затвердила Правила підготовки та прийняття рішень щодо набуття…
Banner
QlU7mDx4