1 травня в Україні стартувала комунікаційна кампанія “За маму. За тата. За Третю штурмову!” на підтримку 3 ОШБр. Проєкт реалізує команда штабного фонду “Підтримай Третю штурмову”.
Про це КВ дізналася з повідомлення пресслужби офіційного штабного фонду Третьої штурмової бригади.
“Ми знаємо, що ресторани і так регулярно допомагають фронту: колегам, які на війні, фондам, бригадам. Але цього разу ми захотіли створити щось спільне. Щось, де немає конкуренції — лише обʼєднання заради спільної мети. Кампанія “За маму. За тата. За Третю штурмову!” — це про силу єдності в індустрії”, — зазначили у штабному фонді.
За їхніми словами, ключова ідея — об’єднати цілу індустрію задля спільної мети — допомоги військовим. Так, ресторанам, кавʼярням і барам пропонують додати до меню спеціальну картопляну позицію з позначкою «А на третє — картопля для Третьої». Частина прибутку або вся суму з її продажу йтиме на забезпечення 3 ОШБр.
«До кампанії вже долучились заклади у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Івано-Франківську, Одесі та інших містах. А головне — вона все ще відкрита до нових учасників — незалежно від масштабу, формату чи локації. Долучитися може кожен!», — додали там.
Водночас розповіли, що всі зібрані кошти спрямовуються на закупівлю техніки: дронів, РЕБів, транспорту, — всього, що допомагає бригаді ефективно знищувати ворога і що зберігає життя нашим військовим.
“Кампанія “За маму. За тата. За Третю штурмову!” — це приклад того, як сильні команди, потужна індустрія і відповідальний бізнес можуть працювати разом задля спільної мети”, — розповіли у штабі.
Зареєструватись та знайти актуальний перелік учасників, де можна “їсти картоплю за донат” можна на офіційному сайті кампанії.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нагадаємо, 100 ОМБ ЗСУ запрошує на службу в своїх підрозділах. Потрібні зв’язківці, IT-спеціалісти, інженери, медики, психологи, водії, автослюсарі.
Читайте: 100 ОМБ ЗСУ запрошує фахівців на службу в своїх підрозділах
Фото: Підтримай Третю штурмову
КиївВладаДарина Полішевська