З 25 липня до 1 серпня, київським метро скористалися 3,3 мільйона пасажирів. Із них 830 тисяч – пільговики.
Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).
Минулого тижня фахівці київського метрополітена проводили планові ремонтні роботи – замінили 26 шпал, 8 брусів на стрілочних переводах та 56 метрів рейки.
Наразі також тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці “Золоті ворота” – “Театральна” та на станції “Контрактова площа”.
Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у міжпікові – 8-10 хвилин.
Для сплати проїзду пасажири київського метро можуть скористатись наступними сервісами: транспортною карткою, qr-квитком, згенерованим у додатку “Київ Цифровий” qr-кодом, безконтактною банківською карткою, мобільними додатками ApplePay та Google Pay.
Пасажирам нагадали, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, підземні станції як укриття працюють цілодобово. Прохід на станцію в комендантську годину (з 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:
-
при вході в метрополітен як укриття обов’язково мати документ-посвідчення особи;
-
прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
-
уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
Нагадаємо, тижнем раніше столичним метро скористалося 3,4 мільйона пасажирів, було перевезено 845 тисяч пільговиків.
Читайте: Наземний громадський транспорт зупинятиметься на час повітряної тривоги, – КМДА
Фото: Укрінформ