Кожного року в червні увесь світ відзначає місяць прайду за права ЛГБТ-спільноти. В Україні флешмоб підтримали провідні бізнеси, а також телеканал “Київ” та деякі видавництва.
Про це, як передає KВ, повідомило Hromadske.
Згідно повідомлення, магазин Comfy одним із найпершим з українських бізнесів висловив свою підтримку.
Проте реакція у коментарях розділилася: одні висловлюють вдячність за підтримку, інших це обурює. Деякі користувачі навіть заявляли, що не купуватимуть нічого в Comfy, на що магазин відповів:
Медіа також не залишилися осторонь. У повідомленні зауважили, що протягом червня елементом логотипа телеканалу “Київ” будуть кольори прапора ЛГБТ, також в ефірі покажуть сюжети на теми рівності та захисту прав ЛГБТ-спільноти.
Зазначається, що “Київстар” теж долучився до підтримки ЛГБТ-спільноти.
А в коментарях під цим постом про свою підтримку висловився Vodafone.
Стало відомо, що видавництва теж заявили про свою позицію. Зокрема, видавництва “Бімба” та “Видавництво”.
“Наша гордість набуває особливого значення серед війни, що триває, і ми висловлюємо сердечну вдячність всім ЛГБТ+ воїнам, які мужньо захищають нашу державу”, — йдеться в дописі, який опублікувала компанія з виробництва відеоконтенту Starlight Media.
“Аптека Доброго Дня” теж до свого логотипа на сайті додала кольори ЛГБТ-прапора.
Читайте: Столиця отримала відзнаку City Partner 2023 на професійному заході з цифрової трансформації
Фото: з відкритих джерел