Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” Києва просить мешканців столиці сплатити рахунки за житлово-комунальні послуги. Всі рахунки будуть сформовані в електронному вигляді. В разі відсутності внесених показників приладів обліку за лютий 2022 показники будуть актуалізовані та відкориговані після стабілізації ситуації.
Про це KV стало відомо із допису на офіційній сторінці ЦКС у Facebook.
Дорогі кияни! В Україні та Києві продовжує діяти військовий стан. Багато працівників житлово-комунального господарства вже захищають Україну в лавах збройних сил та підрозділах територіальної оборони.
Але, попри нестачу працівників, підприємства житлово-комунального господарства міста продовжують свою роботу, забезпечуючи киян життєво необхідними послугами, навіть попри серйозні ризики.
Ми звертаємось до вас, шановні кияни! Хто сьогодні має фінансову та технічну можливість оплатити житлово-комунальні послуги, зробити це. Від цього залежить безперебійна робота підприємств та оперативна ліквідація аварійних ситуацій. Кожен платіж сьогодні – це внесок для сталої роботи підприємств житлово-комунального господарства.
Для киян рахунки-повідомлення за лютий 2022 за спожиті житлово-комунальні послуги будуть сформовані лише в електронному форматі та доступні для оплати в онлайн-режимі, відділеннях банків, мобільних застосунках банківських та фінансових установ.
Звертаємо вашу увагу, що в разі відсутності внесених показників приладів обліку за лютий 2022 показники будуть актуалізовані та відкориговані після стабілізації ситуації.
Дізнатись інформацію щодо нарахувань та отримати електронний рахунок можна за доступними сервісами:
-
особистий кабінет на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/cabinet) – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників теплової енергії, постачання гарячої води та централізованого водопостачання
-
розділ “Дистанційне обслуговування” на сайті ЦКС: https://cks.com.ua/remote – для оформлення заявок та отримання дублікатів рахунків-повідомлень
-
зворотний зв’язок на сайті ЦКС https://cks.com.ua/feedback – для оперативних консультацій
-
сall-центр: (044)247-40-40 – для оперативних консультацій та передачі показань
-
мессенджер у Facebook на сторінці – для отримання інформації щодо нарахувань
“Бережіть себе, свої родини. А ми збережемо комфорт у вашому домі Слава Україні!”, – повідомляють у ЦКС.
Як вже писала KV, 3 березня “Київводоканал” звернувся до мешканців столиці, які мають можливість сплатити за послуги водопостачання та водовідведення. Наразі підприємство потребує коштів, аби не зупиняти роботу і не залишити киян без води та каналізації.
Оплачувати послуги,прохають, наразі дистанційно через наші електронні сервіси. А саме: “Особистий кабінет” на сайті Київводоканалу або за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток, через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay; мобільних додатків – “Viber” та “Telegram”.
Як використовувати ці сервіси детально роз’яснили в відеоінструкції, які можна переглянути тут.
Нагадаємо, що через періодичні проблеми зі зв’язком на спецлінію 102 у зв’язку з її перевантаженням, столична поліція підготувала додаткові номери телефонів, за якими можна звертатися до правоохоронців.
Читайте: В Броварах припиняють роботу аптеки, АЗС та магазини харчів
Фото: ЦКС