“єОселя” впливає на зростання продажів у комфорт-класі та економкласі, — експертка Ірина Міхальова

"єОселя" впливає на зростання продажів у комфорт-класі та економкласі, — експертка Ірина Міхальова

З минулого року фіксується зростання продажів квартир у новобудовах завдяки програмі “єОселя”, особливо в сегменті комфорт-класу та економкласу. Ініціативи, як “єОселя”, можуть стати каталізатором для стабільного росту ринку нерухомості. Так, забудовників це стимулує до запуску нових проєктів та відродження ринку первинної нерухомості, що є також важливим кроком для розвитку галузі. 

на правах реклами

Про це, як дізналася КВ, заявила CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова в інтерв’ю виданню “Фокус”. 

“єОселя” впливає на зростання продажів у комфорт-класі та економкласі. В об’єктах цих класів частка продажів через програму досягала, в певні місяці, 70-80%. Зараз менше — близько 50%. Ми маємо свої власні програми розтермінування, це теж важливо, адже якщо у покупця є велика квартира у власності більше 52 метрів, то він вже не відповідає параметрам програми “єОселя”, у когось може не бути достатнього доходу, що також не дозволить взяти кредит, і в такому разі можна скористатись розтермінуванням від забудовника”, — розповіла Міхальова.  

За її словами, найчастіше позичальники за програмою “єОселя” шукають максимально готові квартири, саме такі, яких наразі на ринку Києва майже не лишилось. Шукають квартири в економ і якісному комфорт-класі. 

“Я можу сказати, що ми поступово, зокрема завдяки цій програмі, наближаємося в чомусь до західної моделі. Формується нова, з погляду ставок, ціна кредитів, новий підхід до іпотеки. Це абсолютно нормальна ситуація, коли люди беруть на довгий термін кредит, виплачують його поступово, банки мають заставу, предмет іпотеки, а ширші верстви населення отримують доступ до нового житла. Тому програма однозначно позитивно впливає на ринок, вона не просто підтримує забудовників, а й економіку, людей, мотивує громадян залишатися в Україні, народжувати тут дітей”, — зауважила вона.

І додала, що “єОселя” мотивує забудовників стартувати з новими об’єктами та відроджувати ринок первинної нерухомості. 

Нагадаємо, що на початку квітня будівельна компанія Alliance Novobud стартувала продажі у новому будинку проєкту Krona Park II. Продажі розпочалися на етапі будівництва, і вже вдалося продати декілька квартир, що свідчить про активний попит на житло на первинному етапі будівництва. Забудовники реагують на такий зростаючий попит, розширюючи свої нові проєкти та заповнюючи вакуум між попитом і пропозицією на ринку нерухомості.

Читайте: Експерти проаналізували попит на житло та перспективи весняного ринку

Фото: Фокус

КиївВлада

Вероніка Злацька

Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4