Обнародован еще один проект решения по МАФ – “О внесении изменений в Правила благоустройства города Киева, утвержденных решением Киевского городского совета от 25 декабря 2008 №1051/1051”!
Главный разработчик проекта: Департамент городского благоустройства и сохранения природной среды КГГА.
Цель проекта – упрощение порядка демонтажа МАФов в городе Киеве.
Если вкратце еще одно решение из серии: Кручу-верчу – применяю как хочу!
Что могу сказать по данному вопросу:
П. 13.2.1. Підставою для розміщення ТС є паспорт прив’язки ТС. – Тобто, тим, хто отримає пайову участь на півроку згідно проголосованого 04.09.2014 р. Рішення КМР, не гарантується, що вони простоять всі 6 місяців, оскільки Паспорт на МАФ поки нікому не видається.
П. 13.2.5. Власники зобов’язані проводити (не менше одного разу на рік) відновлення зовнішнього вигляду ТС згідно з паспортом прив’язки ТС. – Навіщо зобовязувати робити це не менше одного разу на рік? Які роботи вважати відновленням зовнішнього вигляду МАФ?
Ч. 2 П. 13.2.6. Також, забороняється розміщення ТС на зелених насадженнях. – Краще заборонити видавати документи на встановлення ТС в таких місцях! Та карати чиновників, які видають такі документи! А що якщо отримали дозвіл на таке місце?
П. 13.2.7. ТС, які розміщені (встановлені) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від паспорту прив’язки, вважаються самовільно розміщеними (встановленими) і підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення, у терміни, визначені в приписі наглядових та контролюючих органів. – Судячи з логіки міської влади – зараз всі МАФ є самовільно встановленими оскільки дозволів не має ні в кого, а база Паспортів на МАФи – втрачена. Не сприймає міська влада і той факт, що раніще отримані паспорти на МАФ є безстроковими та діючими досі.Поняття розміщенні та встановленні є різними: нині всі розміщенні без документів (згідно логіки КГГА), а ось встановлені без документів – це ті, хто встановлював МАФ не маючи на це права – документу.
П. 13.2.8. КП “Київпастранс” як перевізник пасажирів на маршрутах громадського транспорту загального користування в звичайному режимі руху: залежно від пасажиропотоку визначає перелік зупинок, на яких необхідно встановити павільйони очікування, зблоковані з кіосками для продажу проїзних квитків;… в разі виявлення зупинок, на яких встановлені ТС з порушенням чинного законодавства надає інформацію до районних в місті Києві державних адміністрацій та Департаменту міського благоустрою для відповідного реагування. – По-перше, чому таке право надаєтьсяя лише КП “Київпастранс” як такому, що працює в звичайному режимі? Є перевізники, які працюють в режимі маршрутного таксі! Транспорт КП “Київпастранс” охоплює далеко не весь Київ. Як будуть встановлюватись ЗК там, де не ходить транспорт КП “Київпастранс”, а лише маршрутний? Чому на зупинках, де не зупиняється транспорт КП “Київпастранс” має керувати саме КП “Київпастранс”? Чи не порушення це монопольного зак-ва? Ой, вибачте, не в нашій державі… швидше всього це вже узгодили з антимонопольним…
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook
Про демонтаж:
П. 13.3.1. У разі виявлення самовільно встановлених ТС паспорти прив’язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, уповноважені особи Департаменту міського благоустрою та районні в місті Києві державних адміністрацій вносять припис його власнику з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу об’єкту в зазначений термін (до трьох діб). – Паспорти привязки є безстроковими документами відносно чого вже отримано розяснення! Однак КГГА цього факту не сприймає!!! Наскільки я розумію це важливо для того, щоб мати можливість демонтувати будь-кого, а остання практика демонтажу говорить про те, що демотують саме тих, хто мав Паспорти і не платить хабарів, для того щоб встановити на їх місця “своїх” без жодних документів, які платят хабарі залюбки.
П. 13.3.3. Рішення про демонтаж самовільно розміщених (встановлених) ТС приймається Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районними в місті Києві державними адміністраціями. – Прекрасно!!! Спочатку вище перерахованими пунктами ми винесли всі МАФ за межі законності, а потім перебрали на себе одноосібне право визначення кого демонтувати, а кого ні!
Крім того, згідно даного проекту дозволяється проводити демонтаж навідь якщо власника не має на місці!
П. 13.3.4. Після складання акта демонтажу ТС опечатується та перевозиться на майданчик тимчасового зберігання, де передається відповідальній особі під розпис у акті. – А як бути з фактами коли МАФи вночі під егідою РДА вивозяться просто за межі Киева та кидаються на територію без будь-якої охорони?!
Честно! – Достало!!! Как я понимаю, пришла очередная новая “молодая команда” которая думает что они большие спецы в этой теме!
Подкипает уже…
Демонтажи используют для передела рынка МАФ!
Думаете люди это не видят? – Так вот – видят!!!
Команда навести порядок! Ага!!! Наводят! С теми, кто взятки не платят ментам, прокурорам, главам районов и начальникам благоустройств!!! Именно таких сейчас чаще всего пытаются демонтировать, а на их место ставят тех, кто взятки платит!!!