На сцені Національної опери України заспіває неперевершений Олександр Цимбалюк

На сцені Національної опери України заспіває неперевершений Олександр Цимбалюк

У неділю, 22 листопада 2015р., у Національній опері України в партії Тимура (“Турандот” Дж. Пуччіні) поціновувачі оперного мистецтва почують соліста Гамбурзької опери, співака зі світовим ім’ям, заслуженого артиста України, лауреата міжнародних конкурсів Олександра Цимбалюка.

Зірка світової оперної сцени Олександр Цимбалюк – нечастий гість в Україні, адже рідкісний, різноплановий за своїм творчим амплуа бас артиста надзвичайно популярний сьогодні на кращих світових оперних майданчиках.

Ангажемент останнього сезону передбачав участь співака в спектаклях “Ріголетто” Дж.Верді в Ковент-Гардені, “Золото Рейна” Р.Вагнера в Сеулі, “Лючія ді Ламмермур” Г.Доніцетті і “Турандот” Дж.Пуччіні в Ла Скала. Його знову було запрошено співати в “Борисі Годунові” М.Мусоргського до Баварської державної опери, де він уперше виступив у 2013 році.

У числі концертних виступів артиста – виконання басових партій у Реквіємах В.-А.Моцарта і Дж. Верді на оперному фестивалі  “Флорентійський музичний травень”, “Пісень Гурре” А.Шенберга у Віденському Концертхаусі, участь у концертному виконанні опер “Мефістофель” А.Бойто з Оркестром Академії Санта Чечілія, “Ріголетто” Дж.Верді в залі Голлівуд-боул у Лос-Анджелесі, “Отелло” Дж. Верді з Лондонським симфонічним оркестром у Барбікан-центрі. Із сольними концертами О.Цимбалюк виступив у Лондонському St. John’sSmithSquare, а також брав участь у гала-концерті, присвяченому 20-річчю Німецького товариства боротьби зі СНІДом у Німецькій опері Берліна.

У лютому нинішнього року Олександр Цимбалюк заспівав партію Гудала в концертному виконанні опери “Демон” А.Рубінштейна, трансляція якої  відбулась у прямому ефірі одного з телеканалів. Режисер концертної постановки – Дмитро Бертман, котрий відрізняється новаторським підходом до сценічного втілення навіть найвідоміших творів.

Щодо новаторства й участі в сучасних трактовках класики Олександр Цимбалюк каже так: “Зараз є тенденція робити з опери шоу. Я сидів і в інвалідному візку, на мені був і шолом для регбі. Але мені видається, що серед такої  різноманітності образів  губиться сама суть постановки. Важливим є сценічний образ, а не тільки вокальна складова”.

…Можливо, талант оперного співака в Олександра і не розкрився б у повній мірі, якби не втрутився випадок. Із трьох років хлопець  перебував у полоні класичної музики, його мало не силоміць доводилося відривати від фортепіано.  Потім він захопився ударними інструментами, втім, коли отримав  червоний диплом музичного училища, навіть і не намагався потрапити до консерваторії. Уже трохи згодом, аби стати студентом, йому довелося вступити на вокальне відділення, хоча Олександр і не був особливим фанатом співу. Повірив же у власні  співочі здібності лише коли навчався в аспірантурі.

А за кілька років, у 2007-му, Олександр познайомився з Пласідо Домінго. Молодий співак набрався хоробрості і попросив маестро його прослухати. “Іспит” відбувся у Валенсійському театрі, після чого Олександр отримав кілька цікавих творчих пропозицій від дирекції цього закладу, однією з яких була партія Тимура в опері “Турандот”.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook    

І от тепер, 22 листопада, зірка світової опери, неперевершений бас Олександр Цимбалюк виконає цю партію на сцені Національної опери України.

На сцені Національної опери України заспіває неперевершений Олександр Цимбалюк

Довідка KV:

Олександр Цимбалюк народився у 1976 р. в Україні. У 2003 р. отримавступінь магістра вокального мистецтва в Одеській Національній музичнійакадеміїім.А.Нежданової. Серед його вчителів — ПаатаБурчуладзе, професор КуртМолль, Томас МозертаВеріаноЛукетті.

Як і під час навчання в Академії, так і після її закінченняО.Цимбалюкставав переможцемчисленних конкурсів, зокрема престижних міжнародних:ім. С. Трнавського (Словаччина, 2000), молодих оперних співаків Єлени Образцової (Москва, 2006), молодих оперних співаків ім. РіккардоДзандонаї(Рівадель Гарда, Італія, 2007),  ім. П.І. Чайковського (Москва, 2007).

У 2008 р. отримав звання заслуженого артистаУкраїни.

Успішна кар’єра привела співака на сцениМетрополітен-опера (Нью-Йорк, США), міланської Ла Скала, лондонського театру Ковент-Гарден, ДатськоїКоролевської опери Копенгагена, Баварськоїдержавної опери, Німецької державної опери Берліна, Большого театруРосії та інших  прославлених оперних театрів. Кілька років він був солістомГамбурзької державної опери таГамбурзькоїоперноїстудії.

Творчий доробок майстра. Виконав партію Банко (“Макбет” Дж. Верді) в Королевській опері Валлонії (Бельгія); співав в операх “Парсіфаль” Р. Вагнера і “Турандот” Дж. Пуччині в Палаці мистецтв королеви Софіїу Валенсії.В рамках тимчасового контрактузГамбурзькоюоперою виступивтакож в операх “Весілля Фігаро” В.-А.Моцарта, “Турандот” Дж. Пуччіні, “Бал-маскарад” Дж. Верді, “Нюрнберзькімейстерзінгери” Р. Вагнера, “Травіата” Дж. Верді, “Золото Рейна” Р. Вагнера, “Ріголетто” Дж. Верді, “Фальстаф” Дж. Верді, “Севільський цирюльник” Дж. Россіні,  в новій постановці “Аттіли” Дж. Верді. Дебютував на фестивалі “Флорентійський музичний травень” в “Реквіємі” Дж. Верді (диригент З. Мета) і в Академії Санта Чечілія в пролозі з опери “Мефістофель” А. Бойто (диригент А. Паппано).

У репертуарі: Раймонд (“ЛючіядіЛаммермур” Г. Доніцетті), Гортензіо (“Дочка полку” Г. Доніцетті), Тальбот (“Марія Стюарт” Дж. Россіні), Командор (“Дон Жуан” В.-А. Моцарта), Бартоло (“Весілля Фігаро” В.-А. Моцарта), Борис Годунов (“Борис Годунов” М. Мусоргського), Коллен (“Богема” Дж. Пуччіні), Анджелотті (“Тоска” Дж. Пуччіні), Тимур (“Турандот” Дж. Пуччіні), Базиль “Севільський цирюльник” Дж. Россіні), Гремін (“ЄвгенІй Онєгін” П. Чайковського), Сурін (“Пікова дама” П.Чайковського), Феррандо (“Трубадур” Дж. Верді), Банко (“Макбет” Дж. Верді), Спарафучіле (“Ріголетто” Дж. Верді), Рамфіс (“Аїда” Дж. Верді), Монах (“Дон Карлос” Дж. Верді), П”єтро (“СімонБокканегра” Дж. Верді), Лодовіко (“Отелло” Дж. Верді), Фрідріх Барбаросса (“Битва при Лен’яно” Дж. Верді), Фафнер (“Золото Рейна” Р. Вагнера), Тітурель (“Парсіфаль” Р. Вагнера), Брабантський дворянин (“Лоенгрін” Р. Вагнера), Бітерольф (“Тангейзер” Р. Вагнера), Нічний сторож (“Нюрнберзькімейстерзінгери” Р. Вагнера), Цуніга (“Кармен” Ж. Бизе).

Олександруспішно співпрацював  із такими відомими диригентами, як Зубін Мета, Лорін Мазель, Ріккардо Муті, Даніель Баренбойм, Колін Девіс, Антоніо Паппано, Нікола Луізотті, Кент Нагано, Густаво Дудамель та іншими.

КиевVласть

Автор:
Сергей Рудый
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4